Aviseringar
Rensa alla

hur fungerar ni killar?


Tjejer analyserar mer en killar punkt slut. Vi drar slutsatser av ett litet ord som ni säger. Vi analyserar era SMS i flera timmar och tänker på allt ni sagt och på vad ni menade med varenda ord ni sa. THATS THE WAY A GIRL WORK !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt killen vara för ig själv ett tag, han kommer tillbaka senare när han är redo för att snacka


   
SvaraCitera

vi gillar dragon quest och beat happening och hatar ert kön.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och vi hatar löjliga tjejer som ens ställer såna här frågor.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fast idag diggar vi till five leaves left.


   
SvaraCitera

envyme:

jag fattar fasiken aldrig vad jag ska göra när vi har bråkat,

bara bråka inte [zzz]


   
SvaraCitera

typ som andra människor


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Är väl olika från kille till kille?

How.. Dare you? [mad]


   
SvaraCitera

Ni ömsinta
vill älska till violiner!
Dom råbarkade vill ha en kärlek som pukornas brak!
Men ingen av er kan vända ut och in på er
så ni blir bara läppar som jag
(Ett moln i byxor)


   
SvaraCitera
Gifted

envyme:

känns som att allt blir fel. så någon karl här som kan tala av egen erfarenhet?

fråga honom?


   
SvaraCitera

bara din kille kan svar på det där


   
SvaraCitera

kramar löser allt[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranoia:

Vi drar slutsatser av ett litet ord som ni säger. Vi analyserar era SMS i flera timmar och tänker på allt ni sagt och på vad ni menade med varenda ord ni sa.

så sant!

men nu handlar det ju om er killar. killar och tjejer måste var relatift lika angående relation och samlevnad? jag menar, tänk efter själv hur du reagerar på i en situation. en kille skulle jag tro tänker på ett liknande sätt.

vi alla behöver utrymme, få vara ifred och konversera. skulle inte tro att det finns något specifikt som just finns hos ALLA killar när det gäller hur de beter sig i relationer.


   
SvaraCitera

Vi vill att ni ska inse att vi har rätt, först.


   
SvaraCitera

Paranoia:

Tjejer analyserar mer en killar punkt slut. Vi drar slutsatser av ett litet ord som ni säger. Vi analyserar era SMS i flera timmar och tänker på allt ni sagt och på vad ni menade med varenda ord ni sa. THATS THE WAY A GIRL WORK !

Och det kan inte killar göra? Värst vad alla småtjejer verkar tro att de är så himla specialla här. Eller vad vet jag, jag är helt enkelt inte lika analyserande av mig som tjejer [y]


   
SvaraCitera

Precis som tjejer.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera