Aviseringar
Rensa alla

Hur funkar det?


Ämnesstartare

Hej! Det är så att jag har en kompis som är gravid och hon är nog i vecka 4 skulle jag tro men ska inte göra abort för att bevisa att 15 åriga tjejer visst kan ta hand om ett barn!. Men över till saken. Hon ligger runt med flera killar och jag undrar om det inte blir fler embryon eller foster när hon hela tiden har sex? För dom kör ju utan kondom oxå. Hon tar inga p piller för det kan skada bäbisen. När det nu bildas flera barn, har dom samma oappa eller hur funkar det? Hur får vi veta vem som är pappa till vem? Tack  för att du läste det långa inlägget   Kärlek från mig❤️❤️


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tycker du bör läsa på lite grann faktiskt, lära dig om den kvinnliga kroppen och dess fenomen innan du ställer dumma frågor. Det är ju precis samma sak om vi ska jämföra med skolans mat, skamligt! Ta reda på lite fakta, snälla du. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idatjejen1:
Jag tycker du bör läsa på lite grann faktiskt, lära dig om den kvinnliga kroppen och dess fenomen innan du ställer dumma frågor. Det är ju precis samma sak om vi ska jämföra med skolans mat, skamligt! Ta reda på lite fakta, snälla du. 

Jag är faktiskt seriös, och ifall mina kunskaper ite räcker till så är det skolans fel, inte mitt!


   
SvaraCitera

Toyboy_troy:

Jag är faktiskt seriös, och ifall mina kunskaper ite räcker till så är det skolans fel, inte mitt!

Nej kära du, det är ditt fel! Det är du som sovit på lektionerna! Du är anledningen till varför folk får smärtor i magen, patetiskt. Låna en bok! Herregud. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du bara hålla dig till ämnet, snälla?


   
SvaraCitera

Toyboy_troy:
Kan du bara hålla dig till ämnet, snälla?

Kan du bara vara tyst? Är trött på att få ta din skit. 


   
SvaraCitera

Såvida hon inte hade sex med 2 killar under samma ägglossning och har tvillingar så kan hon inte bli gravid när hon redan är det.
Att behålla barnet bara  för att bevisa att 15 åringar kan är fel anledning till att ha barn.
mvh en med unga föräldrar 


   
SvaraCitera

Kort svar: nej, hon blir inte gravid igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Såvida hon inte hade sex med 2 killar under samma ägglossning och har tvillingar så kan hon inte bli gravid när hon redan är det.
Att behålla barnet bara  för att bevisa att 15 åringar kan är fel anledning till att ha barn.
mvh en med unga föräldrar 

Så man kan allså inte bli gravid flera gånger alls? Betyder det qt livmodern bara kan användas en gång eller vadå?De ör hennes val att välja barnet och jag stödjer henne fult ut. Har oxå unga föräldrar. Min mamma är bara 31 och min pappa är 33 år och dom har klarat av mig galant. Självklart har dom köpt sprit till mig ibland men det ör dör att dom älskar mig så mycket. Tack för ditt svar iaf och jag hoppas att du kan svara mer på min fråga i detta inlägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Kort svar: nej, hon blir inte gravid igen.

Men hur får man tvillingar då? Om man bara kan ha ett barn i magen som du säger


   
SvaraCitera

aaaw <3


   
SvaraCitera

Toyboy_troy:

Men hur får man tvillingar då? Om man bara kan ha ett barn i magen som du säger

kons_magar.png


   
SvaraCitera

Nepp, vid befruktning börjar moderkakan producera humant koriongonadotropin (HCG) som ser till att gulkroppen i äggstocken fortsätter producera progesteron, som i sin tur leder till att en ny ägglossning uteblir. Glad


   
SvaraCitera

lakebeach:
Nepp, vid befruktning börjar moderkakan producera humant koriongonadotropin (HCG) som ser till att gulkroppen i äggstocken fortsätter producera progesteron, som i sin tur leder till att en ny ägglossning uteblir. Glad

kan två tjejer bli gravida tillsammans eller, utan någon kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lakebeach:
Nepp, vid befruktning börjar moderkakan producera humant koriongonadotropin (HCG) som ser till att gulkroppen i äggstocken fortsätter producera progesteron, som i sin tur leder till att en ny ägglossning uteblir. Glad

Jahaa. Men hur fungerar det hör med tvillingar då? Och jag ar sett en dokumentär med en mamma som fick åttlingarRullar ögonenGlad


   
SvaraCitera