Aviseringar
Rensa alla

Hur gå till väga? + Har han rätt?


Ämnesstartare

antrax:

Så ni känner fortfarande fysisk attraktion?
Inget mer?

Jag älskar henne, men jag kan inte säga saker som hon inte berättar.

antrax:

Aha. Jag tror att det bara är du och den där tjejen kan svara på den frågan.

Vill ju ha era tips...


   
SvaraCitera

gloende:

Jag älskar henne, men jag kan inte säga saker som hon inte berättar.

Va?

gloende:

Vill ju ha era tips...

Men hur ska vi veta om ni, två helt okända personer, kan klara av att starta ett förhållande på nytt?
Vi vet ingenting om er levnadssituation eller om hur ni är som personer.
Jag kan bara säga:
Om du tycker det är värt det, testa igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Men hur ska vi veta om ni, två helt okända personer, kan klara av att starta ett förhållande på nytt?
Vi vet ingenting om er levnadssituation eller om hur ni är som personer.
Jag kan bara säga:
Om du tycker det är värt det, testa igen.

Jag vet inte om du förstår vad tips betyder?


   
SvaraCitera

gloende:

Jag vet inte om du förstår vad tips betyder?

Okej skit samma. Du får väl klara dig själv då.

Hej då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Okej skit samma. Du får väl klara dig själv då.

Hej då.

Går ju bättre om man fått tips istället för att folk som inte vill ge tips ska skriva. [bigcheers]
Så, jag klarar mig bättre utan dig!


   
SvaraCitera

gloende:

Går ju bättre om man fått tips istället för att folk som inte vill ge tips ska skriva. [bigcheers]

Jag ifrågasatte hur man ska kunna ge tips då ingen av oss utomstående egentligen vet något om er livssituation eller vad det är för brud du hänger med. [shake]
Det var ett tips i sig... Du löser lättast problemet själv. Vi kan inte säga vad du ska göra.


   
SvaraCitera

gloende:

hur & om det skulle gå att reparera.

Det måste du ta med tjejen. PRATA MED HENNE.


   
SvaraCitera

anser att du är dum i huvudet om du tar tillbaks henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Jag ifrågasatte hur man ska kunna ge tips då ingen av oss utomstående egentligen vet något om er livssituation eller vad det är för brud du hänger med.
Det var ett tips i sig... Du löser lättast problemet själv. Vi kan inte säga vad du ska göra.

[shake] men jag ville ha tips på hur man kan göra för att en tjej ska få tillbaka känslorna. Allmänna tips, typ som ni skulle göra om ni satt i denna situationen?

kraamiszz:

Det måste du ta med tjejen. PRATA MED HENNE.

Ja, se... där kom ett tips i alla fall.

Blivande_japan:

anser att du är dum i huvudet om du tar tillbaks henne

Vad är det som gör mig dum i huvudet i sådana fall? [shake]


   
SvaraCitera

gloende:

Vad är det som gör mig dum i huvudet i sådana fall?

hon har redan gjort slut med dig 2 ggr, varav det ena gången verkade som att det berodde på att hon var mer intresserad av andra än dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hon har redan gjort slut med dig 2 ggr, varav det ena gången verkade som att det berodde på att hon var mer intresserad av andra än dig

Jaha, men jag kan tillägga att hon sagt att hon inte har någonting med någon annan. Hon säger att hon tappade lusten att ha ett förhållande med mig när jag tappade energin på grund av mina familjeproblem.

Men jag vet inte, kanske dum i huvudet för att jag tror på henne & min vän?


   
SvaraCitera

honolulu:

Vet inte det är svårt att säga, kanske är så att hon inte saknar just dig utan bara närheten...

gloende:

är vi idag sågs igen så säger hon att hon "saknar det som vi hade förr" men hon säger även att hon "vill inte ha något med mig". Hon sa till mig att hon tyckte om när jag rörde vid henne och vi kysste varandra, men inte mun mot mun.

där har du svaret


   
SvaraCitera

gloende:

Jaha, men jag kan tillägga att hon sagt att hon inte har någonting med någon annan. Hon säger att hon tappade lusten att ha ett förhållande med mig när jag tappade energin på grund av mina familjeproblem.

isf är du väl inte tillräckligt viktig för henne. om hon verkligen tyckte om dig hade hon pratat med dig om det ordentligt då och försökt lösa det istället för att göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

isf är du väl inte tillräckligt viktig för henne. om hon verkligen tyckte om dig hade hon pratat med dig om det ordentligt då och försökt lösa det istället för att göra slut.

Aha, låter som en del har en poäng...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lekerkung:

där har du svaret

kan vara så... eller så kan det vara så att hon inte vill ge mig för stort hopp att jag ska kunna ta henne tillbaka direkt, det sa min vän... men som sagt, kan vara så med


   
SvaraCitera