Aviseringar
Rensa alla

hur gå tillväga för att kastera mig o vad kostar det?


mynona

den.fete:

jag vill inte runka - det tar tid och jag blir nedstämd.

tänk om folk blir nedstämda av sex också. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: först då försvinner gnället.

Gå till psykolog. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

ja - fast det blir lättare när man inte är kåt.

nej det är typ som att säga att det är lättare att svälta om man inte vet att hamburgare finns eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

nej det är typ som att säga att det är lättare att svälta om man inte vet att hamburgare finns eller nåt

vad fan ska jag ta mig till då?

space:

Gå till psykolog. 

jag har försökt dom senaste veckorna, men får ingen hjälp. jag är tydligen inte sjuk enligt dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

vad fan ska jag ta mig till då?

vet inte men nu söker du ju bara uppmärksamhet typ

eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: jag har försökt dom senaste veckorna, men får ingen hjälp. jag är tydligen inte sjuk enligt dom.

Vad har du sagt till läkaren som ska skicka dig på remis? Eller har du redan skickats på remis till psykolog? 


   
SvaraCitera
mynona

det finns oändliga mängder bittra gamla ungmöer av båda könen som har klarat detta före dig. du har fått tips men vägrar följa dem, så då finns bara ungmöens resignation kvar. resignation kan ibland vara skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå i kloster. 

Alternativt följ de råd du ger till andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete

För några dagar sen så såg jag världens sötaste tjej på mataffären, hennes rumpa.. hennes ben..
Jag svär att jag blev lite tårögd när jag såg henne, och tänkte "hur kan något vara så sött? tjejer är fantastiska varelser".

<   3


   
SvaraCitera
time
 time

   
SvaraCitera

prata med någon 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då det är ett läkaringrepp så måste du gå igenom din vårdcentral som kan remittera dig. Eller kanske skriva en egenremiss till ett sjukhus, dock är väl läkarremiss bäst. Dock måste man vara 25 år för att få sterilisera sig, har jag för mig. Vill du verkligen göra detta så ska du ej nämna att du aldrig kommer att få någon tjej buhu utan endast säga att du vill sterilisera dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men bara stöt på någon? har du testat det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
men bara stöt på någon? har du testat det?

han skäms då ju 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
men bara stöt på någon? har du testat det?

han skäms då ju 


   
SvaraCitera