Aviseringar
Rensa alla

Hur galet har inte allt blivit?


Ämnesstartare

DestinyM:

jo det framkom.. och visserligen kunde ja förstå att killen va förbannad,men tycker inte det är värt att få en kniv i fejjan

Varför gjorde han de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Först och främst så borde ju någon ha ringt polisen. Sen borde äldre uppmärksammat händelsen, för då hade den lilla 16åringen inte varit så kaxig längre och antagligen slutat hota.

Jag var den äldsta på plats..ville ingripa men vågade inte då han var så hotfull...han var riktigt förbannad helt urflippad. och ja ville inte ha en kniv i mig direkt..det låter själviskt men det bästa i situationen var att alla försökte hålla lågprofl medan han var i gång för annars hade han stuckt någon. SÅ är det.. kunde dock ringt polisen på bussen sen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Varför gjorde han de?

för att killen han hotat hade enligt honom pratat skit om hans bästa väns döda systrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

inte använde vanligt hot som på min tid utan en kniv dessutom

Ellerhur, gammalmodigt.
Vi använder inte ens AK-47:or längre här i ghettot. Nu är det skudmissiler som gäller. Inte så bra close-range, men vi tänker kortsiktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ellerhur, gammalmodigt.
Vi använder inte ens AK-47:or längre här i ghettot. Nu är det skudmissiler som gäller. Inte så bra close-range, men vi tänker kortsiktigt.

hahaha I get the point


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

hahaha I get the point

Hur tänkte du med ditt val av namn förresten?
Gillar'e, Destiny MF! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Hur tänkte du med ditt val av namn förresten?
Gillar'e, Destiny MF!

Destiny is ment to be..eller vad säger du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

eller vad säger du?

Destiny, sen står det M, sen står det F [blush] Läser det som motherfucker [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

för att killen han hotat hade enligt honom pratat skit om hans bästa väns döda systrar

Han gjorde inget mer än hota tycker de var ganska lika vilkor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Destiny, sen står det M, sen står det F Läser det som motherfucker

haha.. nä M är början på ett av mina namn.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Han gjorde inget mer än hota tycker de var ganska lika vilkor.

hahah..ja ska jag vara ärlig hade jag nog agerat på samma sätt..men inte framför andra personer som får lida av det som Jag..heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

hahah..ja ska jag vara ärlig hade jag nog agerat på samma sätt..men inte framför andra personer som får lida av det som Jag..heh

Men va fan påstår du att du är ett offer? [confused] Tycker du borde fatta det är ingen jävla astrid lindgren saga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Men va fan påstår du att du är ett offer? Tycker du borde fatta det är ingen jävla astrid lindgren saga.

nä jag är väl ett offer om jag får kniven i fejjan men inte fan tycker jag det är NORMALT att hota bland folk på en busshållsplats. Det kunde lika gärna vart en gamal tant som suttit där och hon hade fått men för livet,eller en medelålders som hade lagt sig i och fått kniven i sitt ansikte istället.. Jag menar att man behöver inte blanda in ANDRA personer i ett bråk. Och blandar in gör han som lät mig vitta det. Om killen nu anmäler detta så får ju jag stå som ett jävla vittne och hur jävla kul e det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DestinyM:

Jag menar att man behöver inte blanda in ANDRA personer i ett bråk.

Du är inte inblandad om du inte vill det avgör du själv. Du skulle nog behöva öppna ögonen lite mer. en gång satt jag på bussen i gbg den stannade för trafiken vid lilla bommen och där ser jag hur en luffare ger en dam som kunde vart någons mamma en 500lapp och hon ger honom en bit folie.

DestinyM:

Om killen nu anmäler detta så får ju jag stå som ett jävla vittne och hur jävla kul e det.

Nej du behöver inte vittna... [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera