Aviseringar
Rensa alla

Hur gamla var ni när ni blev tillsammans för första gången?


Ämnesstartare

Jag är 22-år och har fortfarande ingen erfarenhet inom kärlek, jag tror inte på den och jag har nog försökt på att förstå mig på den. Det är som att det inte finns en vacker dam som säger "Hej, jag är intresserad av dig" utan allt känns bara tråkigt.

Jag var iofs 19-år då jag hade ett kort förhållande, annars inte. Jag har med andra ord inte upptäckt sk tonårskärlek och blev inte av med oskulden under tonåren.

Jag är inte negativ, skriver iofs 01.30 på natten också.

En sak kan jag nästan påstå, att alla tjejer kan få en pojkvän. Inte tvärtom, när var de senaste gången ni har läst sidor eller böcker där det står "How to seduce hot guys"? Nej, det är alltid tvärtom. Alla tjejer kan få bli ihop om de så vill, för att inte tala om att få sex NÄR det vill.


   
Citera

Så jävla svårt är det inte.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

shabbe:

Alla tjejer kan få bli ihop om de så vill, för att inte tala om att få sex NÄR det vill.

[confused]


   
SvaraCitera

shabbe:

Inte tvärtom, när var de senaste gången ni har läst sidor eller böcker där det står "How to seduce hot guys"?

Pröva att köpa en tjejtidning. Tror knappast att du kan hitta någon någorlunda kommersiell tjejtidning som inte har artiklar om just det i sisådär varje nummer.

shabbe:

Alla tjejer kan få bli ihop om de så vill, för att inte tala om att få sex NÄR det vill.

Mhm, visst. Jag kan till exempel våldta min pojkvän som försöker sova eller kanske gå bort till Statoil och ligga med killen i kassan. Låter jävligt hållbart.

Förslag: Sluta vara ett av alla dessa tard som tycker så satans synd om sig själva och inbillar sig att alla tjejer har det så mycket lättare att ha relationer eller att ha sex än de har.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Sluta vara ett av alla dessa tard som tycker så satans synd om sig själva och inbillar sig att alla tjejer har det så mycket lättare att ha relationer eller att ha sex än de har.


   
SvaraCitera

shabbe:

Alla tjejer kan få bli ihop om de så vill, för att inte tala om att få sex NÄR det vill.

Tror du har förväxlat det här med att ligga med förhållanden.

Att få ligga snabbt och billigt är enklare för tjejer. Att bygga ett förhållande är nog lika svårt för båda parter.


   
SvaraCitera

Buddah:

Att bygga ett förhållande är nog lika svårt för båda parter.

Tycker det verkar vara rätt lätt att få ett förhållande om man önskar också, folk är ju så rädda för att vara ensamma så dom blir ihop med vem som helst, bara för att. Fast du kanske menade ett bättre förhållande?


   
SvaraCitera

kebu12:

Fast du kanske menade ett bättre förhållande?

Lite åt det hållet ja. Ta första bästa som inte ställer några krav är ingen konst.


   
SvaraCitera

ca 7


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Pröva att köpa en tjejtidning. Tror knappast att du kan hitta någon någorlunda kommersiell tjejtidning som inte har artiklar om just det i sisådär varje nummer.

Vad kan det stå? Det står ju bara om make-up så att säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shabbe:

Alla tjejer kan få bli ihop om de så vill,

Du är nog riktigt, riktigt, RIKTIGT pantad..

Iaf, jag hade mitt första riktiga förhållande när jag precis fyllt sexton. Det höll fyra månader.


   
SvaraCitera

Mitt förstå förhållande "uppstod" den femtonde februari 2009. Min före detta och jag träffades på nyårsafton i en stad fyra mil från vår egna, jag minns det som igår. Vi träffades en relativt lång tid innan vi förstod att vi var tillsammans.

Magiskt.

Det var mitt första förhållande och det höll tills i somras.


   
SvaraCitera

shabbe:

Vad kan det stå? Det står ju bara om make-up så att säga.

Hur framgick det inte att de också innehåller artiklar som handlar om just "how to pick up hot men" och dylikt? Eller är det här någon slags förnekelseprocess från din sida?


   
SvaraCitera

shabbe:

Vad kan det stå? Det står ju bara om make-up så att säga.

Hade det funnits en tidning med femtio sidor smink istället för "såhär ska du behaga din man", "såhär blir du bättre i sängen" och "Hur du förför snyggingen på jobbet" så skulle jag jubla.

Tardass


   
SvaraCitera