Aviseringar
Rensa alla

Hur gamla var ni när ni blev tillsammans för första gången?


shabbe:

Jag är inte negativ, skriver iofs 01.30 på natten också.

Men tjena shabbe.

Här kommer lite frågor och svar som jag tycker har relevans i detta ämne:

1.Ju äldre man blir, desto svårare är det att bli av med oskulden?

2.får en snygg/sexig tjej får man lättare ligg än killar om man är letar efter det?

Hitch 1:det blir inte svårare att bli av med oskulden på grund av åldern, allt har att göra med attraktion och om man kan sitt game. det som skulle göra det svårt för dig i den sitsen är om du gör som "Bert den sista oskulden" och konstant tänker "nu händer det , nu händer det" och agerar helt fel (tardy) på grund av sitt dåliga fokus och okunnighet i flirt.

Har träffat människor som har varit trettio (+) och attraherat tjejer som inte har fyllt 20 än så om du tror att du inte har en chans på grund av din ålder har du helt fel tänk.

2:
Då killar ärligt talat till största del fokuserar på yttre drag på grund av deras primitiva reflex att reproducera så kommer självklart en snygg tjej få många blickar. Tards kommer att kyssa hennes fötter medan hon går fram över dans golvet och med denna stil kommer dem aldrig att skapa attraktion vilket självklart inte kommer leda till att hon känner någon lust för sex med dem (om hon inte har en sådan fetisch så klart :P).
Finner hon en man som hon tycker om eller till och med gillar mer så är det klart, om hon känner för det, kan få till ett ligg, men hon gör själv valet om den möjligheten skall hända.

PrinceCharming 1:Åldern i sig är ingen faktor, däremot kanske man intalar sig starkare och starkare med åren att det aldrig kommer hända. Det mesta som har med ålder att göra är limiting beliefs, jag är närmare 30 och har tagit hem 18-åringar utan att det varit något konstigt med.

2. Det går inte att bortse från vissa faktum, i så fall måste man göra det med killarna också. Dessutom är det ointressant att jämföra, särskilt när man jämför de mest attraktiva av det ena könet med genomsnittet av det andra. Fokusera på det du kan påverka istället.

Thaiboxer 1:Ålders fixeringe sitter i ditt huvud ingen annan stans.. Tycker du att du är för gammal så är du det.. Men ack vad du har fel.. Tjejer gillar äldre killar.. Det är en DHV..
Jag träffade min tjej när jag var 38 och hon var 17..
Tänk så här i stället.. Skönhet är något som försvinner med åren. Den tjej som är skit snygg när hon är 20 kommer inte att vara lika snygg när hon är 40..

Du skall vara glad att du är kille för där spelar endast din personlighet roll inte ditt utseende.. Personligheten kan du träna upp(bli ALFA). Skönheten kan du endast förlora(förutom operation såklart)..

2 Det kanske är lyxigt att vara snygg tjej men tänk då att vara en ful tjej. Hur skall du då få en attraktiv kille.. Alla attraktiva killar vill ha snygga tjejer..
Då är vi där igen.. Jävligt bra att vara kille du kan vara ful eller snygg och ändå få den där snygga tjejen.

Daz 1:Varför tror du att du ännu inte gjort det du vill göra? Försöker du helhjärtat? Raggar du mycket?

Många motfrågor där. Men du bör kunna beskriva varför du upplever det som svårare.

Statistiskt sett är det svårare att behålla oskulden ju äldre man blir. Och att det skulle bli svårare att ligga med tjejer när man kommer förbi tonåren är bara bisarrt. Du skriver inte hur gammal du är, men låt oss ta ett exempel: 18 år - du kan ragga på 16-åringar, men inte just yngre. Du kan ragga på 30-åringar men din unga ålder kan vara ett hinder när du kommer längre upp. 30 år - du kan ragga på 18-åringar. Ingen jättebig deal. Uppåt finns ingen direkt gräns eftersom du nu är en vuxen man. Så din målgrupp som 30-åring är STÖRRE, inte mindre.

Sen måste jag dock tillägga att gamla ingrodda beteendemönster kan efter lång tid kännas väldigt bekväma att vara kvar i och svåra att byta ut. Här kommer vi till en viktig sanning.
Att tycka synd om sig själv är lika meningsfullt som att tala med en sten. Så skärp dig nu och förändra ditt liv!


   
SvaraCitera

riktigt förhållande: 16

får jag chans på dig-grej: typ, 8 kanske.

[party][cute]


   
SvaraCitera

Det ligger faktiskt något i det du säger ang. att tjejer har lättare att få sex när de vill ha det. Killar måste ofta jobba lite mer för att få sex.

Se South Park-avsnitt "Erection Day" för med info. [smile]


   
SvaraCitera

"riktigt förhållande" : 16

chans på dig-grej: runt 7-8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst förhållande: 14

Går man runt och tänker att man aldrig kan få någon så kommer ju absolut alla chanser att glida ur händerna på en. Ta tag i flirtandet själv.

Förhållanden är ingenting någon bara "får", man engagerar sig om man vill att ett seriöst förhållande ska fungera.


   
SvaraCitera