Aviseringar
Rensa alla

Hur gamla var ni när ni tappade oskulden?


Jag var 20. hade flyttat hemifrån och kunde ta hem en tjej ostört utan pinsamma föräldrar


   
SvaraCitera
OyottA

Stella Bella:
sju, skrev av mig för några trådar sedan, inte kul

Först säger du att du blev av med oskulden när SU var 7...

Stella Bella:

slut, svennehora

Sen kallar du en person som blev av med den när hen var 10 är en ”slut”? Logiskt?


   
SvaraCitera
Cobrak

meh vad ska man förlora oskulden för, behåller min livet ut lksm


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

Har inte haft sex med någon, men jag var 16 första gången jag hade en dildo i röven.. Fast man kan väl inte ens tappa oskulden när man är gay och har sex med en annan kille?


   
SvaraCitera

13.
Ska vi börja ta upp HUR och VART och med VEM vi tappade oskulden sååå säg till mig min ä väl lite weird XD XD


   
SvaraCitera
OyottA

SAAB: Fast man kan väl inte ens tappa oskulden när man är gay och har sex med en annan kille?

Jo, första gången man har sex tappar man oskulden och definitionen av sex är att en röv eller fitta penetreras av en penis, finger eller tunga.


   
SvaraCitera
SAAB
 SAAB

OyottA:

Jo, första gången man har sex tappar man oskulden och definitionen av sex är att en röv eller fitta penetreras av en penis, finger eller tunga.

Ok. Bra att veta Skeptisk


   
SvaraCitera

På min födelsedag när ja va 15


   
SvaraCitera

Är snart 22år och har fortfarande inte blivit ihop med någon tjej som jag har kunnat fått chansen att tappa oskulden med. Eller jo, men jag tyckte väl inte att vårt förhållande var så bra så jag gjorde slut, ångrar mig inte mer än hur jag gjorde slut på.
Jag hoppas väl på att få träffa en trevlig tjej så småningom men det lär väl ta sin tid. Man ska inte stressa med saker, när man gör det blir det ofta fel och man har inget vunnit.


   
SvaraCitera

doppa halva när ja va 15 eller nåt men hela sexet va ja 17


   
SvaraCitera

Fjortarn (14)


   
SvaraCitera