Aviseringar
Rensa alla

hur gamla var ni när ni tog ert körkort?


Ämnesstartare

fick mitt indraget för några veckor sen och måste nu göra om allt! det enda jag kan förlita mig på är de körkunskaper jag hade och mitt måtto som är "Har jag gjort det en gång kan jag göra det igen" men grejen är den att även när jag tog det kände jag mig gammal, och nu tar jag om det faan 🙁

aja nån som kan berätta, är man gammal gubbe bara för att man tar körkort när man är 19?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

är man gammal gubbe bara för att man tar körkort när man är 19?

ja [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gubbe!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll/retard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

troll/retard

jag är seriös, känner mig naken utan mitt körkort! ni kan väl åtminstone säga om det finns nån här i tjugoårsåldern som inte har ett? alla verkar ha men inte jag


   
SvaraCitera

Dirk Diggler:

ni kan väl åtminstone säga om det finns nån här i tjugoårsåldern som inte har ett?

om du flyttar till 'stan' märker du att de flesta inte har, de tittar snarare konstigt på folk som är 18-19 med körkort. tog mitt när jag var 19.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

jag är seriös, känner mig naken utan mitt körkort! ni kan väl åtminstone säga om det finns nån här i tjugoårsåldern som inte har ett? a

jag kommer inte ha pga har inte ens fixat såntdär tillstånd så jag har inte ens övningskört. känn på den !!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad gjorde du så att du blev av med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 21 och har ännu inte tagit 🙂
är megagubbe!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GUBBE! usch va görru här :S säkrt pedofil oxo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag kommer inte ha pga har inte ens fixat såntdär tillstånd så jag har inte ens övningskört. känn på den !!!

nice, gjorde min dag 🙂 fast samtidigt är du kvinna så du fikar väl på din killes bil ist 🙁

internet:

om du flyttar till 'stan' märker du att de flesta inte har, de tittar snarare konstigt på folk som är 18-19 med körkort. tog mitt när jag var 19.

jaså? det låter ju lovande fast å andra sidan är folk jävligt tidiga här där jag bor...utom ett gäng douchebags jag inte vill tillhöra... har visserligen haft det men fick ju indraget, är ju nästa värre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

fast samtidigt är du kvinna så du fikar väl på din killes bil ist 🙁

han har inte heller körkort och han är 20


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

han har inte heller körkort och han är 20

DET gjorde iofs min dag, tack nu känner jag mig inte som nån loser längre, inget illa menat mot dig eller din pojk[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dirk Diggler:

DET gjorde iofs min dag, tack nu känner jag mig inte som nån loser längre, inget illa menat mot dig eller din pojk

men eftersom du fick ditt indraget kanske du ska fundera över om du verkligen borde ha körkort öht [wink]


   
SvaraCitera

Dirk Diggler:

har visserligen haft det men fick ju indraget, är ju nästa värre!

man är ingen loser pga att man inte har körkort.

varför fick du det indraget?


   
SvaraCitera