Aviseringar
Rensa alla

Hur gammal tror du att användaren ovanför dig är?


Trevlig-snubbe tror jag är typ 19 eller 20 år, med tanke på att hen har rösträtt och om personen är äldre är det lite creepy.


   
SvaraCitera

venne_hhe:
Trevlig-snubbe tror jag är typ 19 eller 20 år, med tanke på att hen har rösträtt och om personen är äldre är det lite creepy.

Aha, då är jag fett creepy för jag är 22år gammal.

Hoppa över mig om man verkligen inte vill hoppa över mig så strunta i det då!


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Aha, då är jag fett creepy för jag är 22år gammal.

Hoppa över mig om man verkligen inte vill hoppa över mig så strunta i det då!

Haha okej. Tänkte att den här webbplatsen heter ungdom, och jag skulle säga att du är vuxen. No hate, bara personal opinions. 
Men hur gamla tror ni jag e då?


   
SvaraCitera

venne_hhe:

Haha okej. Tänkte att den här webbplatsen heter ungdom, och jag skulle säga att du är vuxen. No hate, bara personal opinions. 
Men hur gamla tror ni jag e då?

Ja jo men jag är ju ung vuxen! Sen finns det de som är äldre än mig här. Du får ha vilka åsikter du vill ha ja, jag håller med, allt för gamla människor ska inte hänga här.
15-17år kanske?


   
SvaraCitera

Det finns mängder med defnitioner om när man räknas som ungdom, men på ett ungefär börjar ungdomslivet vid 12-15-årsåldern och slutar vid ca 24-26-årsåldern.


   
SvaraCitera

venne_hhe:

Haha okej. Tänkte att den här webbplatsen heter ungdom, och jag skulle säga att du är vuxen. No hate, bara personal opinions. 
Men hur gamla tror ni jag e då?

Hehe, ja det finns mängder med defnitioner om när man räknas som ungdom, men på ett ungefär börjar ungdomslivet vid 11-14-årsåldern och slutar vid ca 24-26-årsåldern.

Hoppa Mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

23 år gammal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

16 bast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

12  


   
SvaraCitera

16                                


   
SvaraCitera
Haien

20 


   
SvaraCitera

19!


   
SvaraCitera
Berit

23.     


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

59.


   
SvaraCitera