Aviseringar
Rensa alla

Hur gammal var du när du kände dig självsäker i din roll som sexpartner?


Ämnesstartare

Cool


   
Citera
Ämnesstartare

upp till 15, därefter någon gång tog det vändning. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
upp till 15, därefter någon gång tog det vändning. 

men what du har väl ej haft sexpartners


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gu vad det lät....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är något jag inte känner mig säker på så är det sex, och att skriva tentor också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15-17, men det var för jag kände mig trygg med den personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:
15-17, men det var för jag kände mig trygg med den personen

Du sa något mycket intressant nu enligt mig. Att det inte handlar om egenskaperna som individerna har med sig, utan mer vad för relation de har tillsammans, om det är trygga med varandra eller inte. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

19. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men what du har väl ej haft sexpartners

Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3.         


   
SvaraCitera
tiella

lite av en blandning, 16 års åldern kände jag mig trygg, men det var nog med största sannolikhet för att min partner gjorde mig trygg! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beror på partnern. för att släppa ut vilddjuret i mig måste man dessvärre betyda något för mig. vilket är lite otrevligt för mig, men jag kan inte ändra på det. 


   
SvaraCitera
höna

20 + :PP


   
SvaraCitera

kände mig först säker när jag var 16. sen lite senare började jag ha sex med killar och då blev jag osäker ett tag igen. 


   
SvaraCitera

Jag är snart 21 och känner mig fortfarande inte självsäker som sexpartner. Känner mig självmedveten och osäker på både min kropp och min prestation, om det är skönt för honom eller inte och om jag är tråkig och hur gjorde jag senast och tänk om jag bara gör samma hela tiden och så blir han uttråkad fast tänk om jag testar något annat och han inte gillar det och blablabla.

Typ så. Fast givetvis går det i vågor, periodvis har jag varit mer säker och då är även sexet bättre och mer regelbundet. Just nu är jag extremt osäker.


   
SvaraCitera