Aviseringar
Rensa alla

Hur går man lättast upp i vikt?


Zapetta:

Ska gå och äta mina torra makaroner nu.. wuäääää!

Du får hälla på lite mjölk eller vatten. Eller kanske en massa ost. [party]


   
SvaraCitera

Hällde på ost och skinksås men den har ju typ torkat i och med att den blivit uppvärmd i mikro nu flera gånger [cry]


   
SvaraCitera

gå till skolsyster och prata om detta, att du vill gå upp i vikt så kan hon hjälpa dig med vilka människor du ska gå till för att få hjälp av


   
SvaraCitera
höna

jag var jääätte liten innan ja kom i puberteteten.

men de ordnade till sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar, Och jag mår inte dåligt, men tack allihopa för alla svar! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nitendos BFF! Helt fel (tycker jag) och jag är bara tolv år!
Jag ska verkligen inte äta onyttigt och röra mig mindre, jag ska äta mer mat, inte missa några måltider och äta bra mat!
Inte träna, bara vara nromal och dricka mycket youghurt och näringdrycker, absolut inte äta ONYTTIGT! Haha, tycker bara att det rä skumt det du skrev, haha! Det är ju helt tvärtom jag ska göra. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag ska ju int bli tjock, tre kilo mer bara! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hönan, haha! En liten fråga bara om du vill och har lust att svara.. Du säger att du ändrades när du om in i puberteten, hur ordnade det sig, såg man skillnaden på kroppen och vilka ställen ..liksom? [bigsmile]


   
SvaraCitera

näringsdrycker mellan måltider, ät en skål med nötter om dagen


   
SvaraCitera

Skit i näringsdrycker. Dyrt och onödigt.


   
SvaraCitera

linneabelles:

Jag är 12 år, och jag väger 39, inte bra!

Kolhydrater! Jag tycker själv det är svårt att lägga om kosten men vräk på med potatis och makaroner när du kommer åt... Har haft samma problem men lyckades gå upp ca 2 kg (tog dock ca 1½-2 månader) men ät mycket kolhydrater som sagt så ska du se att det blir bra! 🙂


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera