Aviseringar
Rensa alla

Hur går man vidare efter att ha blivit dumpad?


Ämnesstartare

Okej jag står fast besluten om att jag måste ta mig vidare när jag vet att detta var sista gången jag och "the love of my life" har brytit upp. Men till nästa problem HAR ALDRIG GJORT DET FÖRR. Har googlat och googlat men jag vet inte. Kan någon komma med bra tips? Jag bor i en stad, har inte många vänner här då jag e relativt nyinflyttad. Så att umgås med vänner hela tiden, de går liksom inte! Några ideer? 


   
Citera

Umgås med kompisar och gör sånt du blir glad av. Det kommer att kännas bättre med tiden.


   
SvaraCitera

tänker på allt annat utom det tills det inte spelar någon roll


   
SvaraCitera

finns inget att göra, 

Tjohej: Det kommer att kännas bättre med tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
finns inget att göra, 

Att göra för att komma på andra tankar mer!


   
SvaraCitera

Det går över, försök sysselsätta dig.

Eventuellt försök träffa nytt folk att umgås med, eller utöva någon hobby eller dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Det går över, försök sysselsätta dig.

Eventuellt försök träffa nytt folk att umgås med, eller utöva någon hobby eller dylikt.

Jag ringde mamma och kom med någon flippide om att gå ner och skaffa gymkort exakt NU på en gång. 


   
SvaraCitera

Tänk att du får livserfarenhet och levlar som människa.


   
SvaraCitera

citybird:

Jag ringde mamma och kom med någon flippide om att gå ner och skaffa gymkort exakt NU på en gång. 

Att träna är en bra ide dock. Nyttigt, tidsfördriv och frigör endorfiner, eller vad de kallas.


   
SvaraCitera

Då jag har vart i sådana situation brukar jag gräva ner mig i nåt trevligt hackingprojekt eller så. Det är bra att hitta en stimulerande aktivitet man kan falla tillbaka på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Att träna är en bra ide dock. Nyttigt, tidsfördriv och frigör endorfiner, eller vad de kallas.

Träna för att sedan kunna äta godis med gott samvete 😉


   
SvaraCitera

citybird:

Träna för att sedan kunna äta godis med gott samvete 😉

Ja varför inte?Tumme upp


   
SvaraCitera

man nöter denna låt i några år


   
SvaraCitera
Draug

du lär dig glömma tills du är redo att och gå vidare.


   
SvaraCitera

krama ett marsvin


   
SvaraCitera