Aviseringar
Rensa alla

Hur går man vidare? SNÄLLA SVARA


Ämnesstartare

Jag vet, jag har skrivit liknande förrut. 
Men någon som har erfarenhet hur man kommer över ett ex man hade väldigt djupa känslor för?
Det tog slut mellan oss för lite mer än 1 månad sen, men jag har svårt att komma över honom.. Han finns fortfarande i mina tankar och saknaden finns där, men jag vill inte sakna honom för att jag vet att en annan har vunnit hans kärlek. Men det är så outhärdligt jobbigt ändå... 🙁


   
Citera

Processen tar ett tag.. Tog 4 månader för mig. Finns inte så mycket att göra. Kolla på annat folk 


   
SvaraCitera

Låt det ta tid och ägna dig åt det som gör dig lycklig. För mig tog det 1-2 år efter killen jag hade innan mitt nyblivna ex, så det är ju väldigt individuellt.. hur som helst. Känslorna kommer att svalna sålänge ni inte umgås, lovar.


   
SvaraCitera

För mig tog det 1-2 år.. Försök att tänka på annat bara. Jag vet hur svårt det är.


   
SvaraCitera

Försök göra saker så du kommer på andra tankar...


   
SvaraCitera

De tar tid , skit jobbig i början men de bara tänka att de finns andra som du kommer träffa .


   
SvaraCitera

lurifax69:
De tar tid , skit jobbig i början men de bara tänka att de finns andra som du kommer träffa .

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera

Och som ovanstående skrev, det kommer andra i livet och han gjorde förmodligen slut för att han kände att det inte funkade så nu har båda ni fått chansen att träffa den rätta! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, man får ju hoppas att man hittar den rätta senare. men jag känner ju inte så nu, nu känns det bara som om han är den enda för mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Och som ovanstående skrev, det kommer andra i livet och han gjorde förmodligen slut för att han kände att det inte funkade så nu har båda ni fått chansen att träffa den rätta! Glad

Ja, man får ju hoppas att man hittar den rätta senare. men jag känner ju inte så nu, nu känns det bara som om han är den enda för mig.


   
SvaraCitera

imadreamer:

Ja, man får ju hoppas att man hittar den rätta senare. men jag känner ju inte så nu, nu känns det bara som om han är den enda för mig.

Klart du känner så men till någon du älskade men tänk på varför han valde att gå. Det finns ju någon annan där ute som Är den Rätta men, men.


   
SvaraCitera

Det finns inget annat du kan göra än att vänta ut känslorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pundarjävel:
Det finns inget annat du kan göra än att vänta ut känslorna.

Hur menar du med "vänta ut känslorna"?


   
SvaraCitera

Har inte ens ett ex *gråter mig till sömns*


   
SvaraCitera

imadreamer:

Hur menar du med "vänta ut känslorna"?

Försök att låta känslorna finnas där. Det må vara smärtsamt, men som småningom kommer de sippra ut.


   
SvaraCitera