Aviseringar
Rensa alla

Hur ger jag henne mitt nummer?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag går på jobbcoachning då jag är inskriven i jobbgarantin för ungdomar. På coachningen så har jag träffat en underbar tjej, hon är ett år äldre än mig, är supertrevlig, har ett underbart skratt och är väldigt trevlig att prata med.

Nu till trådens syfte; Jag vill ge henne mitt nummer. Hur går jag tillväga utan att göra det hela till en awkward situation? Ska jag bara fråga om hennes nummer? Finns det något "snyggt" sätt att inflika det på eller så?


   
Citera
Ämnesetiketter

"Vi borde träffas nån gång" och ge henne din mobil så att hon kan skriva sitt nummer...

Sen efteråt när ni skiljs smsar du typ "vem var den söta killen du nyss stod och pratade med? ;)"


   
SvaraCitera

Krångla inte till någon avancerad plan i onödan, uttryck att ni borde ses, fråga bara om hennes nummer


   
SvaraCitera

Konsten är den att du skall få henne till att ge dig sitt nummer.. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Har aldrig blivit frågad om nummer eller bett om ett nummer. Är det konstigt? Rodnar


   
SvaraCitera

Monokromt:
Nu är det så att jag går på jobbcoachning då jag är inskriven i jobbgarantin för ungdomar. På coachningen så har jag träffat en underbar tjej, hon är ett år äldre än mig, är supertrevlig, har ett underbart skratt och är väldigt trevlig att prata med.

Nu till trådens syfte; Jag vill ge henne mitt nummer. Hur går jag tillväga utan att göra det hela till en awkward situation? Ska jag bara fråga om hennes nummer? Finns det något "snyggt" sätt att inflika det på eller så?

Ge henne ditt nummer istället, och säg att hon verkar vara roligt, och att hon kan höra av sig om hon vill hitta på något.

Då behöver du inte fundera på när du ska ringa och vad du ska säga.
Ringer hon så vill hon träffa dig, ringer hon inte, då får du leta vidare.


   
SvaraCitera

Säg bara "hej...tycker att verkar vara trevlig och skulle vilja hitta på något någon dag, skulle jag kunna få ditt nummer" eller något


   
SvaraCitera

knulla först, ta numret sen ;P


   
SvaraCitera

Mahalageasca:
knulla först, ta numret sen ;P

på jobbcoachingen..?


   
SvaraCitera

elverpigen:

på jobbcoachingen..?

beror väl på hur bra "game" han har men ja


   
SvaraCitera

Bell: Har aldrig blivit frågad om nummer eller bett om ett nummer. Är det konstigt?

i feel ya, what the fox liksom:(


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

zox: i feel ya, what the fox liksom:(

Att vara fox kanske inte är tillräckligt foxy? Ledsen


   
SvaraCitera
sussi

Bell:
Har aldrig blivit frågad om nummer eller bett om ett nummer. Är det konstigt? Rodnar

det är inte konstigt =} vi är lika ^.^  forever alone =} 


   
SvaraCitera

Skriv ner det på ett papper och... SHOVE IT UP HER BUT


   
SvaraCitera

Bell: Att vara fox kanske inte är tillräckligt foxy? Ledsen

det ser så ut:(


   
SvaraCitera