Aviseringar
Rensa alla

Hur gör en Dalai Lama sin O'boy?


Bell
 Bell
Ämnesstartare

aristoteles: Mm, halalmjölk. Man skär halsen av kon innan den mjölkas, så inte själen följer med ut i mjölken. Det är så det funkar va

Hahahaha Hjärta

patrick bateman: Din buse!!!

Kunde inte låta bli PartyRodnar Har redan glömt hur vi kom fram till denna poll, hahahha!


   
SvaraCitera

Bell: Kunde inte låta bli  Har redan glömt hur vi kom fram till denna poll, hahahha!

Hahaha! Jag med faktiskt Rodnar fast du är förlåten! Tror det var din idé så hade jag gjort tråden vore det ju ännu busigare 🙂

Nominerar denna tråd till årets tråd! 


   
SvaraCitera

aristoteles: Kosjälsförgiftning är nämligen den näst vanligaste dödsorsaken bland människor under 50. Näst efter bruten höft.

Bör ju starta någon slags insamling för detta! Vill du vara årets värd?


   
SvaraCitera

Tula: Bör ju starta någon slags insamling för detta! Vill du vara årets värd?

Jag tänkte att vi kunde ta Arne Weise, han kan få läsa nån fin dikt eller så. Har för övrigt startat "Fonden för gravt kosjälsjuka barn i klippiga bergen", bara skicka pengarna till mig så tar jag hand om restenRodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman: Tror det var din idé så hade jag gjort tråden vore det ju ännu busigare 🙂

Kom på nu, den startade i te-tråden Cool Kort minne man kan ha då!

patrick bateman: Nominerar denna tråd till årets tråd!

Naaw, tror dock att mina chanser är minimala Söt Måste btw kolla upp den tråden.. när börjar röstningen? Kanske senare i december iofs..


   
SvaraCitera

Bell: Kom på nu, den startade i te-tråden  Kort minne man kan ha då!

Stämmer!! Ja nu minns jag! Jag sa nåt om Te och vishet sen att Dalai Lama knappast dricker oboy...alltså snodde du min ide!!

Bell: Naaw, tror dock att mina chanser är minimala  Måste btw kolla upp den tråden.. när börjar röstningen? Kanske senare i december iofs..

Förmodligen, oftast vinner bara dåliga trådar  🙁 fast det säger jag bara eftersom mina inte vinner Galen Tror det. Bara sett nån med typ tips till förslag för olika saker att rösta på


   
SvaraCitera

aristoteles: Jag tänkte att vi kunde ta Arne Weise, han kan få läsa nån fin dikt eller så. Har för övrigt startat "Fonden för gravt kosjälsjuka barn i klippiga bergen", bara skicka pengarna till mig så tar jag hand om resten

Typisk vardagshjälte! Hjärta


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman: Bara sett nån med typ tips till förslag för olika saker att rösta på

mm, bumpade upp den lite nu. Den borde klistras! Jag kommer ha jättesvårt att nominera...!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell
Ämnesstartare

patrick bateman: alltså snodde du min ide!!

CoolRodnar


   
SvaraCitera

Bell: mm, bumpade upp den lite nu. Den borde klistras! Jag kommer ha jättesvårt att nominera...!

Såg det, kom själv med två förslag 🙂 Det vore nog smart ja! Jag med för har för mig att man inte får nominera sig själv Galen


   
SvaraCitera

Bell:

CoolRodnar

Arg


   
SvaraCitera

Förväntar mig att alla i tråden bidrar till min fond, jag skickar ut fakturor helt enkelt.


   
SvaraCitera