Aviseringar
Rensa alla

hur gör era föräldrar?


Ämnesstartare

Hur gör era föräldrar när dom försöker motivera er till att göra nåt? min kör med den klassiska kritisera, trakasera, skrik och slå tills man lär sej lr gör som han säger är jag ensam om uppleva denna metod ?


   
Citera
Åtta

Mina behöver inte motivera mig, för jag är inte fail.


   
SvaraCitera

får ej motivation av mina föräldrar [zzz]


   
SvaraCitera

Här motiverar ingen. Jag får klara mig själv.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Här motiverar ingen. Jag får klara mig själv.


   
SvaraCitera

dryg:

min kör med den klassiska kritisera, trakasera, skrik och slå tills man lär sej lr gör som han säger är jag ensam om uppleva denna metod ?

Det är min farsas sätt att lära och de har funkat utmärkt på mig.. Han slår mig inte för jae tillräckligt gammal för att kunna kommunicera med honom.. Dock jämför han mig med andra och ber mig sikta högst upp för att bli något i samhället..
Även om jag kan må piss över det så känner jag att det behövs.. Det är mitt liv lixx, skulle kännas konstigt att leva helt fri.. Skulle rökt ner mig sj då lol
Så överbeskyddande kan vara bra.. Iaf om mane som mig[cute]


   
SvaraCitera

Näää. Mina föräldrar lärde mig omedvetet att vara överdrivet kritisk till allt.
Annars brukar de pusha mig och säga att jag har talang och är smart. Känns fint.
Dina föräldrars metod låter inte helt genomtänkt.[sad]


   
SvaraCitera

dom sluta med sånt i slutet av mellanstadiet eller nått


   
SvaraCitera

dryg:

Mina kör med den klassiska kritisera, trakasera, skrik och slå tills man lär sej lr gör som de säger.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

får ej motivation av mina föräldrar

Näh, han vet att jag är stor flicka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får ingen motivation whatsoever, även när jag var mindre. Däremot har jag översköljts av förväntningar vilket kan suga stenhårt ifall man inte gör till det som förväntas av en.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera