Aviseringar
Rensa alla

HUR GÖR JAG HONOM INTRESSERAD AV MER ÄN SEX?


diamond_:

Ne och det att han inte e intresserad av mer än min kropp gör mig GALEN.

aja, good luck [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nataliieh:

Om jag varit i din situation skulle ja inte kunna låta bli att träffa honom, även om han bara uttnytjar dig. Fast det rätta skulle vara att glömma han, lr jag tror nog inte han kmr intresserad av dej om han e kall mot dej & skit tuvärr =/

Mmh tack att du föstår mig. Vet vad du menar i alla fall. Jag ska vänta nu ett tag och se hur det blir, ska resa bort så vi får se om jag pallar säga till han att vi kan träffas när jag kommer hem.

Emmelipemmeli:

han vill bara ha fitta. du kan typ inte göra nåt förutom att skita i honom.

"du kan inte göra nåt", vad fan? det måste finnas en lösning.

iSom:

Angelize: Låter som om du skulle må bättre av att bryta kontakten helt, tyvärr.

Kontakten är redan bryten eftersom han typ aldrig tar initiativ till samtal - bara jag.

NUJÄVLARR:

va nöjd med att han tycker att du är snygg.

varför ska man va nöjd med det?

Lemasives:

Väx upp ditt statusluder..

Ursäkta, vem fan kallar du statusluder? Väx upp själv din jävla skithora!


   
SvaraCitera

Men oj vilket jävla problem... [tired]


   
SvaraCitera

diamond_:

"du kan inte göra nåt", vad fan? det måste finnas en lösning.

ja, skit i honom
det är lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superflat:

Men oj vilket jävla problem...

Ja det är det!


   
SvaraCitera

diamond_:

Ja det är det!

Nej, din bortskämda skitunge det är det inte. Han är inte intresserad, och du kan knappast tvinga honom heller. Så låt honom vara och leta efter någon annan. Man kan inte alltid få som man vill.


   
SvaraCitera

Skit i honom. Han kommer aldrig vilja ha dig som något annat än ett bra knull. Om du vet vem den andra tjejen är så berätta för henne att han har haft dig vid sidan om och sedan skit i honom när hon dumpar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elaka häxan i väster:

Skit i honom. Han kommer aldrig vilja ha dig som något annat än ett bra knull. Om du vet vem den andra tjejen är så berätta för henne att han har haft dig vid sidan om och sedan skit i honom när hon dumpar honom.

Hur kan du va så SÄKER på att han aldrig kommer vilja ha mig för mer än ett bra knull?

Föressten, gillar skarpt din avatar - byt inte! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

Väx upp ditt statusluder..

Fick en jävla "varning för dåligt uppförande" på grund av dig din idiot trots att det var du som hoppade på mig och jag bara körde med självförsvar - ska jag komma ihåg!


   
SvaraCitera

diamond_:

Mmh tack att du föstår mig. Vet vad du menar i alla fall. Jag ska vänta nu ett tag och se hur det blir, ska resa bort så vi får se om jag pallar säga till han att vi kan träffas när jag kommer hem.

ah jo,men de bästa är ju att glömma honom, ba så du vet. Det var så jag fick göra& nu har jag kommit över honom helt, om jag hade fortsatt träffa honom oseriöst, skulle ja antagligen fortfarande ha känslor kvar. Och i början kände jag att ja inte ville komma över honom alls. Fast om du skulle släppa honom kanske du kmr ångra dig.


   
SvaraCitera

diamond_:

varför ska man va nöjd med det?

är inte alla ni brudar bekfräftelsehoror?


   
SvaraCitera

diamond_:

Tack men jag vet ingen "vettigare". som ajg vill ha...

Då lär det va väldigt kass kvalite på killarna där du bor eller så tycker du att det är rätt att bli behandlad som skit?


   
SvaraCitera

sluta snuska med han.


   
SvaraCitera

diamond_:

VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ HONOM VILJA BLI MER SERIÖS MED MIG ÄN ATT ENDAST HA OSERIÖST SEX???

Hehe han ser väl dig för det du är värd. Dvs bara något han kan sätta på ibland. Du är ägd och bränd tjejen. Du verkar inte duga till annat.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Da_man:

Då lär det va väldigt kass kvalite på killarna där du bor eller så tycker du att det är rätt att bli behandlad som skit?

Kasskvalité

Chickfactor:

sluta snuska med han.

Jag har inte snuskat me han på över ett halvår

Huvet:

Hehe han ser väl dig för det du är värd. Dvs bara något han kan sätta på ibland. Du är ägd och bränd tjejen. Du verkar inte duga till annat.

käften, han har aldrig satt på mig och jag är inte alls bränd, HAN ÄR ÄGD för han vill ha min kropp men inte kan få den för jag är inte desperat så pass på dig dumhuvudet!


   
SvaraCitera