Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag med benen?


Ämnesstartare

Hej

ska visa mina ben på stan och inför folk utomhus för första gången på ungefär 5 år och vet inte hur jag kommer känna den dagen. Har funderat på att bli brun så att benen ser smalare ut men problemet är att jag vill vara ganska blek i ansiktet, så det blir fel om jag har bruna ben och gult ansikte.

... Hur gör man för att antingen acceptera att man är Stor eller dölja det stora? Övertyga mig om att det inte gör något om jag ser fet ut på alla studentbilder som kommer tas i juni


   
Citera
Ämnesstartare

/ ngn som inte vill plugga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smeta  på lite dove summer glow


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du ha tunna svarta strumpbyxor? 

men aa det gör inget alls faktiskt utseendemässigt,  stor betyder inte att man inte ser bra ut,   ja om det är som extremt som vissa kan va i usa så ja, men oftast är det ba fint faktiskt. 

du kan ju acceptera, men ändå ändra så gör jag iaf när det är något jag är missnöjd med 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du, det största problemet här är dina låga tankar om dig själv. Jag är övertygad om att du är en toppenbra person och att din fina personlighet lyser igenom, vilket gör dig vacker. Än sen om man är kraftig, muskulös eller spinkig - den enda som egentligen bryr sig är en själv. Du klarar detta, work them bara ben! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fina ni är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ställer dig framför spegeln och kikar på benen, petar lite på dem. Sedan sträcker du på dig och säger "satan vilka fina ben" innan du traskar iväg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad

nubbie: Du ställer dig framför spegeln och kikar på benen, petar lite på dem. Sedan sträcker du på dig och säger "satan vilka fina ben" innan du traskar iväg.


   
SvaraCitera