Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag min kille kåt innan sexet? Hjälp killar!


Ämnesstartare

Manwhore:

Det är individuellt.

Hur kan det vara individuellt? Förklara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla har väl sina egna preferenser. Håller egentligen med i det du säger men det handlar rätt mycket om att jag har ett rätt ovanligt perspektiv. Förklarar gärna om du vill.

absentthinking:

Hur kan det vara individuellt? Förklara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore: Alla har väl sina egna preferenser. Håller egentligen med i det du säger men det handlar rätt mycket om att jag har ett rätt ovanligt perspektiv. Förklarar gärna om du vill.

Självklart har vi alla olika syn på saker och ting. Du får gärna förklara ur ditt perspektiv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte vet det borde du inte ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weroa: inte hur jag ska göra honom kåt på mig

Han lär vara kåt utan att du behöver göra något speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Självklart har vi alla olika syn på saker och ting. Du får gärna förklara ur ditt perspektiv.

Äsch, skrev ett långt inlägg om det men det började gå för off topic och kändes som att jag ej lyckats förklara det ändå. Men detsamma gäller väl tjejer egentligen.


   
SvaraCitera
tbfhno

börja med att hångla och gå sedan ner långsamt på hnm Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså...min pojkvän blir kåt bara vi ligger i samma säng och kysser/kramar varann, är det inte så det ska vara? Han lär bli kåt utan att du behöver göra något speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: Asså...min pojkvän blir kåt bara vi ligger i samma säng och kysser/kramar varann, är det inte så det ska vara?

Här har vi en naiv tjej som lär växa upp till en bitter kvinna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Här har vi en naiv tjej som lär växa upp till en bitter kvinna!

What? Det är ju så det ääär 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

What? Det är ju så det ääär 🙁

För många dudes varar inte det för alltid. När den värsta testosteronkicken från puberten är över så går sexdriften ofta ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:

För många dudes varar inte det för alltid. När den värsta testosteronkicken från puberten är över så går sexdriften ofta ner.

Ja men de har ju varit tillsammans i 4 månader bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Ja men de har ju varit tillsammans i 4 månader bara

Spelar väl ingen roll...

Det är väldigt fördomsfullt att tro att alla pojkar har hög sexdrift och vill knulla hela tiden. Det är en syn på kön och sex som fuckar (höhö) upp rätt mycket.


   
SvaraCitera

höna:
Peta på snoppen

😀

ont du behöver nog inte tänka på sånt där, bara att ni är nykära och har sex för första gången kommer troligtvis vara tillräckligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:

Spelar väl ingen roll...

Det är väldigt fördomsfullt att tro att alla pojkar har hög sexdrift och vill knulla hela tiden. Det är en syn på kön och sex som fuckar (höhö) upp rätt mycket.

Ja men de är unga (detta är ungdomar.se) och de har inte varit tillsammans länge, då blir både tjejer och killar kåta väldigt enkelt.


   
SvaraCitera