Aviseringar
Rensa alla

Hur gör jag min kille kåt?


Du existerar, det är nog tillräckligt


   
SvaraCitera

Nä fy fan va äckligt, 13 åringar ska inte ens tänka på sex.


   
SvaraCitera

sn34kym3:

Nä fy fan va äckligt, 13 åringar ska inte ens tänka på sex.

bestämmer du det eller?


   
SvaraCitera

amsi:

bestämmer du det eller?

Ja för fan, man är knappt könsmogen när man är 13!


   
SvaraCitera

"Hej ska vi ligga"


   
SvaraCitera

sn34kym3:

Ja för fan, man är knappt könsmogen när man är 13!

vet du hur alla människor känner? jag var kåt när jag var tretton, är jag en alien?


   
SvaraCitera

amsi:

vet du hur alla människor känner? jag var kåt när jag var tretton, är jag en alien?

Det jag menar är att när man är 13 så vet man inte vem man är, du har inte skaffat dig en identitet. Så hur vet man då att man vill ha korv i gegvecket? Grupptryck säger jag att de är, allt jävla sex som media stömmar ut förstör ungdomarnas sinnen. Allt handlar inte om att skaffa pojkvän för att sedan lossas förstå något som man inte bör hålla på med innan man har mognat i huvudet.

Vi lever inte i en Twilight novell förfan!


   
SvaraCitera

sn34kym3:

Vi lever inte i en Twilight novell förfan!

[cry][cry]sämsta


   
SvaraCitera

sn34kym3:

Det jag menar är att när man är 13 så vet man inte vem man är, du har inte skaffat dig en identitet. Så hur vet man då att man vill ha korv i gegvecket? Grupptryck säger jag att de är, allt jävla sex som media stömmar ut förstör ungdomarnas sinnen. Allt handlar inte om att skaffa pojkvän för att sedan lossas förstå något som man inte bör hålla på med innan man har mognat i huvudet.Vi lever inte i en Twilight novell förfan!

att man är kåt betyder inte nödvändigtvis att man vill ha sex. jag var kåt i ett antal år innan jag ens kunde tänka mig att ha samlag med en man. du kanske borde se saker ur andras perspektiv också.


   
SvaraCitera
höna

Bit honom i snoppen


   
SvaraCitera

höna:

Bit honom i snoppen

[bigsmile]


   
SvaraCitera
höna

Funkar varje gång


   
SvaraCitera

OLLA HONOM I PANNAN WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

OLLA HONOM I PANNAN WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

höna:

Funkar varje gång

[wink]


   
SvaraCitera

amsi:

att man är kåt betyder inte nödvändigtvis att man vill ha sex. jag var kåt i ett antal år innan jag ens kunde tänka mig att ha samlag med en man. du kanske borde se saker ur andras perspektiv också.

Vilket rövhål håller på med sån skit när man är 13? Förfan, teasing är ju bara förspel till sex!


   
SvaraCitera