Aviseringar
Rensa alla

hur gör man ?


soulm8
Ämnesstartare

Tjena hallå hej.. Jag har en pojkvän ungefär 4 månader.. Jag är inte så kär längre, jag har försökt göra slut, men jag kommer hela tiden tillbaka. Även fast jag verkligen vill gå. Men jag kan inte släppa taget.

vetifan varför, eftersom att han har bara varit asshole under hela vårat förhållande, men kan ändå inte bara släppa, alla fina stunder, alla minnen, saker som han sagt, hemligheter. Nån som varit med om samma sak? Något tips på hur man bara glömmer den förbaskade killen O_o

Har försökt att liksom ta bort nummer, msn, facebook, alltsammans, men eftersom att hans nummer är inpräntat i mitt huvud, så har jag alltid tanken i bakhuvudet att jag måste ringa honom, måste berätta saker för honom, saker som jag bara kan dela med honom.

Fan är detta för skit O_o

stavningen och ordvalet, är från en trött människa,


   
Citera

soulm8:

asshole under hela vårat förhållande,

soulm8:

alla fina stunder

du kanske inte vill släppa honom för du gillar att han är ett asshole?[confused]


   
SvaraCitera

HUR kan det verkligen vara så svårt att göra slut med en störd snubbe som du inte ens älskar [confused]

Är du av någon anledning trygghetsknarkare så se till att hitta en potentiell ny partner så kanske det blir enklare. De ska tydligen va det iaf.

Fast va fan vet jag egentligen om sånt här [censur]


   
SvaraCitera

Du kan inte vara med någon som inte uppskattar dig och beter sig illa åt. Visst, det är svårt att släppa taget, men tids nog kommer du inse att det inte var så bra egentligen.


   
SvaraCitera

Att göra slut är jättejobbigt, även om man inte är kär. Det finns egentligen bara en sak att göra. Samla mod och kasta dig ut i det okända, osäkra. Du måste ha The Talk. Att vara tillsammans med ett rövhål man inte har känslor för är inte rättvist mot dig själv. Eller honom heller, för den delen. Han förtjänar någon som kan älska honom tillbaka, och du förtjänar att vara kär i din partner.

Ödet säger att det är slut på er saga för den här gången. Odla dina vänskapsrelationer istället och dela saker du tänkt ringa och säga med dem istället. Förhoppningsvis är dina vänner mindre röviga än din rövvän. Förlåt, pojkvän.


   
SvaraCitera

Hur känner du inför att leva ensam?


   
SvaraCitera

hopp, forts du å tänka så kmr ni alltid va tsm
sluta


   
SvaraCitera

soulm8:

Något tips på hur man bara glömmer den förbaskade killen O_o

Ha inte kontakt med honom. Tids nog glömmer du,


   
SvaraCitera