Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man?


Ämnesstartare

Jag har en pojkvän som suttit på institution i två veckor ungefär nu.. (ungdoms anstalt) Och kommer hem om på torsdag..
Inte så lång tid men har känts som en evighet,
Vi har haft våra problem under de 5 månaderna vi varit tsm har jag gjort slut och sedan ångrat mig två gånger.. (Senast för att jag förstog att han skulle fria al la förlovning. och sånt skrämmer mig, :S vet ej vrf.. Men har en automatisk försvarsmekanism) Men jag är vill verkligen försöka igen när han kommer hem.
Men när jag prata med han igår sa han -"har vi inte försökt tillräckligt? jag tror inte vi är rätt för varandra, Men vi hörs på torsdag när jag kommer hem"
Dubbla budskap..
Hur kan jag övertala honom på torsdag att det är värt att försöka igen?
Att jag verkligen vill försöka.. ?

Jag vet att jag är patetisk och skit jobbig och emo och bla bla you name it . Men behöver råd..


   
Citera
Ämnesetiketter

Asså varför drar sig tjejer till bad boyz? vad fan är det för coolt med dom jag blir sur!!!
Han kommer säkert slå dig en vacker dag och då så stannar ni endå med dom, fattar inte.......


   
SvaraCitera

bra talat Rewue


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rewue:

Asså varför drar sig tjejer till bad boyz? vad fan är det för coolt med dom jag blir sur!!!
Han kommer säkert slå dig en vacker dag och då så stannar ni endå med dom, fattar inte.......

Du vet ju inte anledningen till att han sitter där! Om de var för att han tagit något eller om hans morsa är dum i huvet eller att han är så katig att ingen står ut med honom, om han har adhd eller någon annan diagnos, att du dömmer innan du vet. Det gör mig sur!
Han skulle aldrig slå någon, Tro mig jag känner honnom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

bra talat Rewue

Eller inte, visst det är ju inte bra med "bad boys" men det är inte en vad killen jag skriver om är.


   
SvaraCitera
Hando

Var det inte du som skapade en annan tråd om det?


   
SvaraCitera

ceew:

Eller inte, visst det är ju inte bra med "bad boys" men det är inte en vad killen jag skriver om är.

Haha du är 16 barre vad fan vet du xD
Hur länge har du kännt han?
Det spelar inge roll vad han sitter inne för, gör man det har man gjort nåt fel och nåt som inte stämmer med honom.


   
SvaraCitera

ceew:

Eller inte, visst det är ju inte bra med "bad boys" men det är inte en vad killen jag skriver om är.

så han är bara korkad då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Var det inte du som skapade en annan tråd om det?

Nej ant. inte ?

Rewue:

Haha du är 16 barre vad fan vet du xD
Hur länge har du kännt han?
Det spelar inge roll vad han sitter inne för, gör man det har man gjort nåt fel och nåt som inte stämmer med honom.

Haha så nu är man du bara för att man är yngre?
Jomen visst du verkar inte så smart du heller om du tror det..
Har känt han över ett år. Jag tror det är mer fel på dig en honom egentligen.

OF 5:

så han är bara korkad då

Nej


   
SvaraCitera

ceew:

Nej

ok nä det var ju inte av en korkad handling han hamna på anstalt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ok nä det var ju inte av en korkad handling han hamna på anstalt

Och du vet ju varför ?


   
SvaraCitera
Hando

ceew:

Nej ant. inte ?

Tyckte jag kände igen det här med pojkvän, anstalt + deppig flickvän bara


   
SvaraCitera

ceew:

Haha så nu är man du bara för att man är yngre?Jomen visst du verkar inte så smart du heller om du tror det..Har känt han över ett år. Jag tror det är mer fel på dig en honom egentligen.

Haha det är nog lite fel på mig men inte lika mycket som honom som sitter inne haha xD
nää men nu ska jag vara snäll.
Lycka till med ert förhållande 🙂


   
SvaraCitera

ceew:

Och du vet ju varför ?

nej men jag antar det då det är relativt svår att dömas till anstalt om man är oskyldig


   
SvaraCitera

16 år


   
SvaraCitera