Aviseringar
Rensa alla

hur gör man en egen cs server och segar de ner internet isf ?


Ämnesstartare

hej jag undrar hur man gör en cs 1,6 server gratis , sedan undrar jag om de blir nå slow effecter på internetet då / tacck för hjälpen


   
Citera
Tyrael

japansgrill:

hej jag undrar hur man gör en cs 1,6 server gratis , sedan undrar jag om de blir nå slow effecter på internetet då / tacck för hjälpen

Nej, det segar mer ner din dator lite om den inte är så bra.

http://www.google.se/search?q=how%20to%20make%20cs%201.6%20server


   
SvaraCitera

japansgrill:

slow effecter på internetet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Nej, det segar mer ner din dator lite om den inte är så bra.

men alltså blir den skit seg eller är de typ så man knappt känner av de? visst de beror på datorn men om man har köpt en för typ 4000kr klarar den typ ? den klarar world of warcraft galant om du vet hur de spelet är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.Download necessary files

- HLDSUpdateTool
- AMX Mod X

2.Install Server

a) First we need to create a New Folder, create this in C:\ with this name: HLDS.
cool.gif Now open hldsupdatetool.exe and install them in D:\HLDS.
c) Now we most to create a shortcut at HldsUpdateTool.exe (from D:\HLDS – right click on icon and select ”Create Shortcut”)., now we has created a shortcut (she`s name is ” Shortcut to HldsUpdateTool.exe” ). Again right click on icon (but shortcut icon), select Propersties and at last word from Tagert we most to add next line: ”-command update -game cstrike -dir .” (without quotes but with .). jag har laddat ner HLDSUpdateTool
- AMX Mod X men vad menar han med install server? vadå för server hur fan installerar jag den och vart? osv :S


   
SvaraCitera
Tyrael

japansgrill:

men alltså blir den skit seg eller är de typ så man knappt känner av de? visst de beror på datorn men om man har köpt en för typ 4000kr klarar den typ ? den klarar world of warcraft galant om du vet hur de spelet är

Hur fan ska jag veta, installera servern och se hur det blir.


   
SvaraCitera
Tyrael

japansgrill:

- AMX Mod X men vad menar han med install server? vadå för server hur fan installerar jag den och vart? osv :S

Följ instruktionerna.

Lär dig läsa; 2. a, 2. b, 2. c - alla är i samma lista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Följ instruktionerna.

Lär dig läsa; 2. a, 2. b, 2. c - alla är i samma lista.

oj tackar 😛


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Datorspel och TV-spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan någon förklara hur man ska göra för att göra en egen cs server:S, fattar inte den dära jävla guiden


   
SvaraCitera

Om du är för trög för att följa steg för steg-instruktioner ska du inte ens tänka tanken på att driva någon form av server.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Om du är för trög för att följa steg för steg-instruktioner ska du inte ens tänka tanken på att driva någon form av server.

vadå för trög -.- jag gör juh som de står men inte fan funkare


   
SvaraCitera

japansgrill:

slow effecter på internetet då

Bullet Time är coolt ju.

japansgrill:

vadå för trög -.- jag gör juh som de står men inte fan funkare

Gentlernen:

Om du är för trög för att följa steg för steg-instruktioner ska du inte ens tänka tanken på att driva någon form av server.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera