Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man för att bli inlagd


Ämnesstartare

Livtrasir:

Så patetisk är jag inte

då kommer det nog inte gå särskilt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

då kommer det nog inte gå särskilt bra

Om man typ lägger sig på någon offentlig plats och bara skriker ur sin ångest och vägrar flytta sig, borde inte det vara till hjälp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Livtrasir:

plats och bara skriker ur sin ångest och vägrar flytta sig, borde inte det vara till hjälp?

Nä då kommer väl bara polisen och klagar på att du stör ordningen eller något annat... men du kan ju göra som den där bruden på konstfack..


   
SvaraCitera

Om du inte verkligen behöver bli inlagd borde du nog inte försöka "fuska" dig till det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du inte starta ett projekt om det. gör en tråd här på um, så prövar du olika saker man kan tänkas göra för att bli inlagd. efter det är det bara att uppdatera tråden med vad som funkar och inte. det kan ju vara till hjälp för andra här som också undrar[smile]


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

OF 5:

Nä då kommer väl bara polisen och klagar på att du stör ordningen eller något annat... men du kan ju göra som den där bruden på konstfack..

Nej, gör inte som det äckliga kontstfacksludret.

Livtrasir:

_

Prata med någon som tar dig på allvar om du mår dåligt. Helst flera stycken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

Nej, gör inte som det äckliga kontstfacksludret.

Nä det ska man inte fast det funkar ju uppenbarligen bättre än för många som söker vård och faktiskt mår dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kan du inte starta ett projekt om det. gör en tråd här på um, så prövar du olika saker man kan tänkas göra för att bli inlagd. efter det är det bara att uppdatera tråden med vad som funkar och inte. det kan ju vara till hjälp för andra här som också undrar[smile]

Vore en intressant sysselsättning

tigr:

Prata med någon som tar dig på allvar om du mår dåligt. Helst flera stycken.

Försöker med det det, men psykinstitutionen jag bevistar säger bara "sånt gör vi inte här" när jag vill prata om något, när jag frågar vad dem egentligen gör blir svaret typ "rehabilitering, du vet" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan väl bli inlagd frivilligt? är ganska säker på att det är det allra vanligaste sättet att bli inlagd på.

ring till psykakuten eller nåt och prata med dom? eller vet inte, har ingen erfarenhet slutenvård.

men det ska väldigt mycket till för att bli LPT-ad iaf.


   
SvaraCitera

Du behöver:

4 liter ättikssprit
1,8 liter socker
1,8 liter salt
1,2 liter gula senapsfrön
1 liter dillfrön
och 160 liter vatten

Rör ihop allting och koka upp (i ett badkar, kanske). Låt svalna. Lägg dig i vätskan och se till att bli ordentligt täckt. Be en vän lägga på ett lock. Du är nu inlagd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pansarvalp:

Rör ihop allting och koka upp (i ett badkar, kanske). Låt svalna. Lägg dig i vätskan och se till att bli ordentligt täckt. Be en vän lägga på ett lock. Du är nu inlagd.

Det är så jag vill ända mina dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

man kan väl bli inlagd frivilligt?

Va? Sen när? Har hört från flera olika håll att det är sjukt svårt att bli inlagd, o lyckas man bli inlagd är man det i typ tre dagar innan man sparkas ut[confused]

Pansarvalp:

Du är nu inlagd.

HAHAHHAHAAHAHHAHAHA så jävla bra. Morgonens skratt. tack[y]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du är en tjej, ok. Som sagt, du kan väl ringa upp dom och fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Va? Sen när? Har hört från flera olika håll att det är sjukt svårt att bli inlagd, o lyckas man bli inlagd är man det i typ tre dagar innan man sparkas ut[confused]

jah asså, jag har ingen aning om hur svårt det att bli inlagd så. men vet bara att de allra flesta är där frivilligt och inte LPTade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Så du är en tjej, ok.

vad tyder på att det är en tjej?


   
SvaraCitera