Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man för att komma in i högskolan så här sent?


Ämnesstartare

adhoc: rör det sig övht om samma skola?

antagningsavdelningen på skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

antagningsavdelningen på skolan

antagligen är det la så att vissa program och kurser fortfarande kan släppa in folk - och andra inte. om du har pratat med dem om samma program/kurs som din polare blivit antagen till såhär sent så kan du la hänvisa till det, dvs om inte gränsen är nådd på antalet som de kan ta in. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc: dvs om inte gränsen är nådd på antalet som de kan ta in.

de sa förut att de har platser kvar men att det är väldigt sent och man har missat för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

de sa förut att de har platser kvar men att det är väldigt sent och man har missat för mycket.

tough luck, dude; sök i tid nästa gång, så går det la bättre. se det från den ljusa sidan, nu kan du brunka från morgon till kväll utan tentaångest. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc: tough luck, dude; sök i tid nästa gång, så går det la bättre. se det från den ljusa sidan, nu kan du brunka från morgon till kväll utan tentaångest.

jo kanske det. Men en sak jag inte har förstått mig på är vad senare del av program är trots att jag har läst om det. Vet du vad de innebär?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

jo kanske det. Men en sak jag inte har förstått mig på är vad senare del av program är trots att jag har läst om det. Vet du vad de innebär?

va? senare del av program? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc: va? senare del av program?

aa att man kan ansöka till senare del av program termin 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

aa att man kan ansöka till senare del av program termin 2

jag vet inte. möjligtvis att man ansöker programmet till termin två, börjar läsa de kurser som läses då och tar igen kurserna som lästes vid termin 1 vid senare tillfälle. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc: börjar läsa de kurser som läses då och tar igen kurserna som lästes vid termin 1 vid senare tillfälle.

ja, jag tänkte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

ja, jag tänkte det.

gör så då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antar att man får väl söka sig till nästa höst eller om man får börja på senare del av program.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan väl söka tills 15 okt? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Antagningsavdelningen. Men hur kan han börja så här sent? Jag känner någon som har börjat i Oktober också

Börjat i oktober och det är fortfarande september?


   
SvaraCitera