Aviseringar
Rensa alla

hur gör man? läs tråden det är asviktigt!!


Ämnesstartare

Burgfitta:

De kanske ej vågar? Men låter rätt bra... men vill helst ja en rik som inte måste skryta med det ^__^

du får gå sån där vett o etikett-kurs o alla kmr tro att du är rik även om du inte har nå pengar alls :$ så kan du ta in på hotell när du ska ragga o säga att du bara besöker staden elr att du bor där medan du funderar på vars du vill flytta me pappas pengar ^^ typ antingen sthlm elr new york säger du o tjejen blir helt till sig och vill ge dig en natt du aldrig glömmer så du vill fortsätta träffa dom :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahah fasiken e bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

du får gå sån där vett o etikett-kurs o alla kmr tro att du är rik även om du inte har nå pengar alls :$ så kan du ta in på hotell när du ska ragga o säga att du bara besöker staden elr att du bor där medan du funderar på vars du vill flytta me pappas pengar ^^ typ antingen sthlm elr new york säger du o tjejen blir helt till sig och vill ge dig en natt du aldrig glömmer så du vill fortsätta träffa dom :$

E du säker på att dom vill fortsätta träffa mig kanske de bara vill utnyttja mig för natten sen glömma bort min existens : (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

E du säker på att dom vill fortsätta träffa mig kanske de bara vill utnyttja mig för natten sen glömma bort min existens : (

vad skulle dom tjäna på de liksom :S
dom vill ju ha dig för att dom tror att du kan ge dom en trygg framtid o en lovande bloggkarriär o sånt
sen om du vill behålla dom kanske du får bli rik på riktigt kanske 😛 😛 😛 😛


   
SvaraCitera
reben

kontaktannons ps skriv nt att du ej e vit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elr så kan du ta med dig en vacker tjej hem till din lägenhet o när hon frågar "bor du verkligen här?" så tar du hennes hand och ber henne sätta sig i soffan med dig och berätta om hur svårt det är att hitta riktig kärlek när man har rika föräldrar och alla är ute efter ens pengar. Att du valt att bo i en lite sämre lägenhet i ghettot för att få en ärlig chans att hitta en tjej som inte bryr sig om pengar, någon du senare kan skämma bort.

Så tittar du i hennes ögon och förklarar för henne att det är hon, det är hon som är den rätte för dig. Att du valt henne. Att du vet att hon är bättre än ALLA andra.

Så dejtar ni jättelänge och när hon frågar om ekonomin så ler du bara och säger att det kommer, att du bara måste få leva ett normalt liv med henne ett tag till.

så blir hon kär i dig och ja.. då kan du berätta att du bor i finland. Då kanske hon är så kär i dig att hon aldrig skulle lämna dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli vän med mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
bli vän med mig

Du bor i rosengård väl d ger mig ej högre statis oavsett :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Du bor i rosengård väl d ger mig ej högre statis oavsett :S

nej det gör jag inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
elr så kan du ta med dig en vacker tjej hem till din lägenhet o när hon frågar "bor du verkligen här?" så tar du hennes hand och ber henne sätta sig i soffan med dig och berätta om hur svårt det är att hitta riktig kärlek när man har rika föräldrar och alla är ute efter ens pengar. Att du valt att bo i en lite sämre lägenhet i ghettot för att få en ärlig chans att hitta en tjej som inte bryr sig om pengar, någon du senare kan skämma bort.

Så tittar du i hennes ögon och förklarar för henne att det är hon, det är hon som är den rätte för dig. Att du valt henne. Att du vet att hon är bättre än ALLA andra.

Så dejtar ni jättelänge och när hon frågar om ekonomin så ler du bara och säger att det kommer, att du bara måste få leva ett normalt liv med henne ett tag till.

så blir hon kär i dig och ja.. då kan du berätta att du bor i finland. Då kanske hon är så kär i dig att hon aldrig skulle lämna dig?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vh 4 life


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
kontaktannons ps skriv nt att du ej e vit


   
SvaraCitera
reben

Burgfitta:

m hitta m kontaktannons
men ett tips e att inte skriva att du nt e vit för då kmr ingen svara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

Hjärta

läste de i nån damtidning för en massa år sedan
en tjej börja dejta en kille som bodde i en kompis slitna lägenhet men hon fortsatte träffa honom OCH HON ÅNGRAR SIG INTE EN DAG när de visade sig att han var jätterik och valt att försöka hitta en riktig kärlek ist för lyckosökare ^^

ska göra så ifall ja blir rik
.. ja kanske e rik Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är vit, kritvit. Men dessvärre ingen bra vän. Och rejält oförmögen.

God jul! 


   
SvaraCitera