Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man när man bantar utan att bli ätstörd?


Geigerzähler:

Ja, en våg kan jag inte ha i mitt hem utan att bli helt besatt och väga mig 428729 gånger om dagen. Så jag KAN inte väga mig.

Hoppas du inte har någon våg i ditt hem, då. [cute]

Geigerzähler:

måste samtidigt gå ned i alla fall 10kg

Geigerzähler:

hade tänkt ha 4 månader som mål

[sad]

Tycker att det där låter lite överflödigt triggande. Avråder. Avråder från allt som har med konkret vikt att göra, och att sätta upp viktnedgångsmål till särskilda tider låter himla onödigt och triggande. Ta't lugnt, långsam omställning. Bara så att du känner dig bekväm. Inga kilon skall bort endast för kilonas skull. [no-no]

Och simning är den överlägset bästa träningsformen för dig. Tänker ej sluta tjata. Skall du träna någonting alls bör du kombinera det med simning, för dina leders skull!

Luna Lovegood:

amajgad det finns fler unga med reumatism

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Hoppas du inte har någon våg i ditt hem, då.

Nu när jag är hos pappa har jag det, men antar att den är undangömd då den brukar vara det när jag hälsar på.

Ögon i en plåthink:

Och simning är den överlägset bästa träningsformen för dig. Tänker ej sluta tjata. Skall du träna någonting alls bör du kombinera det med simning, för dina leders skull!

Skulle ej klara av det, är socialfobiker nog som det är. Naken + offentliga miljöer = min värsta mardröm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nu när jag är hos pappa har jag de

har du flyttat tillbaka upp? ok ot men blev nyfiken!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du flyttat tillbaka upp? ok ot men blev nyfiken!!

Nä, är bara här i 3v och genomlider helvetets alla plågor bara för att tjäna lite pengar. [smile]


   
SvaraCitera
KSENIA

VET INTE, ÄTA SOM VANLIGT FAST I LITE MINDRE MÄNGD?+ TRPR MAN BLIR VAN RÄTT SNABBT MED ATT ÄTA MINDRE PORTIONER


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

VET INTE, ÄTA SOM VANLIGT FAST I LITE MINDRE MÄNGD?+ TRPR MAN BLIR VAN RÄTT SNABBT MED ATT ÄTA MINDRE PORTIONER

MEN BLIR BESATT AV DET.

Detta kommer inte att fungera, får försöka göra så som jag VET att man ska (med undantag för badhusdelen för det kommer ej att inträffa) och så får det bära eller brista, typ. [smile] Finns ju tramadol för lederna om de blir trasigare.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Skulle ej klara av det, är socialfobiker nog som det är. Naken + offentliga miljöer = min värsta mardröm

Som qaz skrev, tider då det är folkfattigt, samt skylande badkläder. Eller bara snygga badkläder. om du är i Norr bör det dessutom finnas morgontider på badhusen då det är phett folkfattigt! Sedan kan det säkerligen vara gott att utsätta sig för just sådana situationer om man finner dem obehagliga. Vänj dig vid att flasha dig, det gör dig gott. [cute]

KSENIA:

VET INTE, ÄTA SOM VANLIGT FAST I LITE MINDRE MÄNGD?+ TRPR MAN BLIR VAN RÄTT SNABBT MED ATT ÄTA MINDRE PORTIONER

ELLER BLI VEGAN! Det äger. Behöver inte oroa mig nämnvärt för att bli asfet, allt jag äter består till 99% utav fiber + mängden mättade fetter är försumbar.


   
SvaraCitera

Ja som sagt ät mindre försök att undvika sötsaker viktigast av allt va nöjd med dig själv [bigsmile] så slipper du bli så besatt fuck the utseende fixerade samhället man har idag [y]


   
SvaraCitera
KSENIA

Ögon i en plåthink:

ELLER BLI VEGAN! Det äger. Behöver inte oroa mig nämnvärt för att bli asfet, allt jag äter består till 99% utav fiber + mängden mättade fetter är försumbar.

AH, BRUKAR ÄTA VEGANSKT OCH JAG ÄR 1 SMAL GRABB. FÖRHUDLIGEN DETTA SOM ÄR LÖSNINGEN!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Sedan kan det säkerligen vara gott att utsätta sig för just sådana situationer om man finner dem obehagliga. Vänj dig vid att flasha dig, det gör dig gott.

Tror ej att det skulle göra gott för mitt psyke. Mår pissdåligt av att vara naken med pojkvän, skulle ej klara främlingar.

Ögon i en plåthink:

ELLER BLI VEGAN! Det äger. Behöver inte oroa mig nämnvärt för att bli asfet, allt jag äter består till 99% utav fiber + mängden mättade fetter är försumbar.

Vet inte, kanske. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schnalle:

Ja som sagt ät mindre försök att undvika sötsaker viktigast av allt va nöjd med dig själv så slipper du bli så besatt fuck the utseende fixerade samhället man har idag

Ehm... Det är inte bara att gå och bli nöjd med sig själv, efter 9år hos diverse psykologer är jag fortfarande där jag står idag.


   
SvaraCitera

KSENIA:

AH, BRUKAR ÄTA VEGANSKT OCH JAG ÄR 1 SMAL GRABB. FÖRHUDLIGEN DETTA SOM ÄR LÖSNINGEN!!

Tror att det är din ämnesomsättning. [cute]

Geigerzähler:

Vet inte, kanske.

Det är lite av en ÄS-lösning för mig. Jag har personligen anlag för övervikt, men så länge jag håller en vegandiet och inte svullar i mig massiva mängder skräpmat och sötsaker vet jag att jag inte kommer bli asfet, i alla fall.

Geigerzähler:

Tror ej att det skulle göra gott för mitt psyke. Mår pissdåligt av att vara naken med pojkvän, skulle ej klara främlingar.

Tycker att du behöver dig en omgång med sanningsperkulatorn, och lära dig att du är fin som du är. Dock är sådant där lättare sagt än gjort, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Tycker att du behöver dig en omgång med sanningsperkulatorn, och lära dig att du är fin som du är. Dock är sådant där lättare sagt än gjort, ja.

Nej, inte ens pojkvän anser att jag är fin som jag är och då är det mycket illa.


   
SvaraCitera
KSENIA

Ögon i en plåthink:

Tror att det är din ämnesomsättning.

!!!! FÖRSÖKER JU PROPAGERA FÖR VEGANISMEN HÄR VAFAAAAN


   
SvaraCitera

Ofta du behöver det. Tråkigt med reumatism också. [sad] Den enda träningen jag klarar av är spinning. Spinning är också väldigt effektivt om man gör på rätt sätt. När jag gick på det gick jag ned 5 kilon på en månad (ofrivilligt typ). Dessutom är det bra för benen, jag får alltid cpben av att springa. [sad]


   
SvaraCitera