Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man när man kommer på att sin flickvän ljuger ??! HJÄLP!


Ämnesstartare

Jo så här är det. Sen min kompis flickvän var otrogen mot han på en fyllefest har jag inte velat att min flickvän dricker och så, så att hon inte gör något liknande. Hon är 15 år. Vi har varit tillsammans ett tag. Och det är inte det att hon inte får dricka om hon verkligen vill. Men hon säger att hon inte ska och sen tar jag reda på det själv. Hon ljuger för mig. Men så var det nu senast i lördags som jag var på kräftskiva och hon skulle på en fest med sina kompisar. De var typ rätt många tjejer och 5 killar som skulle sova över också. Hon sa att de bara skulle ha cider. Sen får jag reda på att hälften var fulla, inte hon men hon hade ändå druckit. Och jag sa till henne att jag har bevis, du har ljugit för mig. Men hon sa fortfarande att hon inte druckit mer än cider. Sen bevisade jag att jag visste och allt hon sa var förlåt, ska inte göra det igen lovar. Det har hon sagt innan också. Jag vet inte om jag kan lita på henne, men Jag älskar henne jätte mycket och ville bara inte ge upp det. Några råd tack ? Jag kanske är för snäll....


   
Citera

Strunta i det. Ni är så unga.


   
SvaraCitera

Sluta bestäm över hennes liv baserat på vad din kompis bekanta har för sig. Det är nog den bästa lösningen.

Kan du inte det är min rekommendation att du gör slut med henne och väntar med att skaffa flickvän tills du kan lita på denne.


   
SvaraCitera

slå 'na!


   
SvaraCitera

Mattias sj:

har jag inte velat att min flickvän dricker och så

Alltså, va? Bara för att din kompis flickvän är en slampa så ska du tvinga din flickvän att avstå alkohol för att du misstänker att hon också kan vara det?

Wtf man[shake]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Sluta bestäm över hennes liv baserat på vad din kompis bekanta har för sig. Det är nog den bästa lösningen.

Kan du inte det är min rekommendation att du gör slut med henne och väntar med att skaffa flickvän tills du kan lita på denne.

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag bestämmer inte över henne. jag säger bara att jag inte gillar det. hon får. Men det är just det att hon ljuger för mig :/


   
SvaraCitera

Mattias sj:

så att hon inte gör något liknande.

Bara för att din kompis flickvän var cp behöver det ej betyda att din flickvän är det. Om du inte ens kan lita på att hon vill vara med just dig borde ni kanske inte vara tillsammans.

Mattias sj:

Jag kanske är för snäll....

Haha nah, tycker mer att du beter dig som en överbeskyddande pappa. Sluta försöka kontrollera henne, plz


   
SvaraCitera

1. Sadface
2. ????
3. Casualties!


   
SvaraCitera

Mattias sj:

Asså jag bestämmer inte över henne. jag säger bara att jag inte gillar det. hon får. Men det är just det att hon ljuger för mig :/

So? Ifall du inte tycker om att hon dricker på grund av svartsjuka, vill hon antagligen inte erkänna vad hon ska göra för att inte du ska bli mer svartsjuk och må dåligt på grund av det, vilket är en human akt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha. men det blev kanske lite konstigt i texten. men jag kontrollerar verkligen inte henne. Hon verkar inte bry sig att hon ljuger :S


   
SvaraCitera

man pratar med varandra. hur svårt ska det vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var liksom hon som frågade mig om jag bryr mig om hon dricker. jag sa att jag gillar det inte men jag stoppar inte dig. Och hon säger att hon inte vill dricka men ändå gör hon det och försöker dölja det med att ljuga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

man pratar med varandra. hur svårt ska det vara

Haha jo det har jag. det verkar inte hjälpa.


   
SvaraCitera

Mattias sj:

Haha jo det har jag. det verkar inte hjälpa.

då ska ni inte vara tillsammans med varandra


   
SvaraCitera