Aviseringar
Rensa alla

Hur gör man sin flickvän lycklig? Tjejer- svara gärna!


Ämnesstartare

Paseo:

Köpa pizza en gång i veckan skulle inte jag uppskatta iaf (sorry [blush])

[censur][surprised]wtf men det låter så high maintainence (stavning) jag är typ sån som köper kebabrulle/pizza = romantiskt, är rätt naturlig av mig = fiser ofta och äter med händerna


   
SvaraCitera
höna

paras:

Hon brukar noppa mina ögonbryn.

lol


   
SvaraCitera
Paseo

paras:

wtf men det låter så high maintainence (stavning) jag är typ sån som köper kebabrulle/pizza = romantiskt, är rätt naturlig av mig = fiser ofta och äter med händerna

Ja men det jag syftar på i hela inlägget (som ingen verkar fatta [tard]) är att man inte är en bra partner och gör sin partner lycklig genom att köpa saker.
Visa att du älskar henne, bry dig om henne, berätta vad du känner för henne och hur mycket hon betyder för dig. DET är i så fall att vara romantisk om man nu måste anstränga sig och krysta fram något.


   
SvaraCitera

Min sambo och pojkvän köper inte saker till mig men jag ser han som romantisk ändå. Så att man måste köpa saker för att vara romantisk är bullshit [shake]


   
SvaraCitera

Hahahaa men snälla det här måste vara ett troll [bigsmile]


   
SvaraCitera
Paseo

Zapzap:

Så att man måste köpa saker för att vara romantisk är bullshit

ja, exakt det jag försöker säga.


   
SvaraCitera

Paseo:

ja, exakt det jag försöker säga.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapzap:

[y]

Paseo:

ja, exakt det jag försöker säga.

mmm! [crazy][love]


   
SvaraCitera
höna

prova kasta pizzan på na nästa gång så ska du allt få se att hon blir överraskad


   
SvaraCitera

Hahahaha [bigsmile]
Here you go bitch!


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Tänk efter.
Det är småsakerna som är viktiga.


   
SvaraCitera

Zapzap:

Så att man måste köpa saker för att vara romantisk är bullshit

MEN JÖSSES AMALIA SLUTA SPRID LÖGNER!!!![chocked][surprised] tänk på den ekonomiska tillväxten för guds skull är du helt från vettet[shake][blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

MEN JÖSSES AMALIA SLUTA SPRID LÖGNER!!!![chocked][surprised] tänk på den ekonomiska tillväxten för guds skull är du helt från vettet[shake][blush]

Han har köpt en sak till mig och det var en julklapp. Still, så finner jag han romantisk. Bitch please, säg mig då vad det har att göra med materiella ting.


   
SvaraCitera

att spendera pengar och upprätthålla kapitalismen är det mest romantiska man kan göra[blush]


   
SvaraCitera

man ger henne kuk o mat


   
SvaraCitera