Aviseringar
Rensa alla

Hur gör ni?


Ämnesstartare

Hur gör ni när ni träffar någon? Är man ute på krogen eller klubb träffar man oftast någon för kvällen och ingenting mer med det. Mitt ex träffade en tjej ute på klubb men hon var ju väldigt lätt att få och det känns inte seriöst med tanke på att han hållit på med mig och en annan tjej efteråt.  Så jag festar inte dels för jag känner mig obekväm och för att man inte hittar någon seriös där. Har ni några tips? Har träffat så många oseriösa och ibland känns det som jag inte kan träffa någon eller inte är värd det. Jag vet att det inte är så. Men behöver lite hjälp ändå. Tack! Jag skäms inte för att jag skrivit detta och tycker ni att de är konstigt att jag är snart 20 och skriver detta så tänk på att det inte är bara jag som tänker såhär. Någon behöver din hjälp! 


   
Citera
Ämnesstartare

spionerar utanför skolor 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör inget alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:
Jag gör inget alls.

man liksom bara dras till dejCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbordet:

man liksom bara dras till dejCool

Haha, alldeles riktigt. En magnetisk kraft Cool

(med dubbla motpoler)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej förstod inte mycket av era kommentarer men hoppades på en del tydligare svar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

menar du någon som i ragg eller som i vänner? oftast är det via gemensamma vänner nyktert kanske, men också fester osv. 

brukar ej planera att träffa människor, det bara händer.


   
SvaraCitera

Ragga på UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt nytt folk jag träffar är krogen, annars är det väl bara o regga nån sida snacka ett tag o hoppas att dom är seriösa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan nog hitta någon guldklimp här på um


   
SvaraCitera
reben

skolajobbgemensammakompisarinternet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag träffade min sambo via gemensamma vänner men började prata med varandra online. Varför vi blev seriösa med varandra är nog för att vi klaffade. Strax innan jag träffade min sambo dejtade jag en kille några gånger men blev aldrig något seriöst för att det hade aldrig fungerar. Jag tror att man blir seriös med rätta personer.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Gå med i någon passande förening och bli någorlunda aktiv inom den(om du vill och orkar)! Du kanske har ett politiskt intresse eller annat intresse som du aldrig riktigt vågat ta tag i? Träffa nytt folk helt enkelt!

Många träffar väl sina partners genom gemensamma vänner och även jag har gjort det någon gång. Men för min personliga del så har de gångerna inte slutat värst vidare bra.. Det är heller inte alltid man har de där vännerna som känner "någon passande". Om man nu har en kompiskrets i första taget. Som sagt;  någon förening eller börja med någon annan form av aktivitet? Det kan öppna många fler dörrar förhoppningsvis. Men gå samtidigt inte med i något  "bara" i syfte för att träffa någon. Det kan nog ge ett rätt så.. desperat intryck och dessutom vill man väl inte glömma bort att leva sitt liv? Vilket man kan tendera att göra om man aktivt letar hela tiden och glömmer bort alla andra delar i sitt liv. Saker dyker ofta upp när man minst anar det! Kanske inom snar framtid så kommer denne in genom dörren. Därför kan det vara bra att ha flera dörrar(öppna)! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar! Det hjälpte mycket 🙂 har träffat en del men de flesta har varit nötter dvs idioter. Oseriösa och osäkra. Speciellt de jag tyckte var mest intressanta och de va dessa personer som var väldigt udda så det är jätte synd tycker jag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åker hem till någon jag är lite intresserad av men vill ha deras vänner och blir vänner med alla och sedan bestämmer mig för vilket av fåren som ska bli till vargmat


   
SvaraCitera