Aviseringar
Rensa alla

Hur gör vi UM roligt igen?


Ämnesstartare

Hej,

Jag börjar känna att UM blivit lite tradigt senaste tiden. Min tanke är då, vad kan vi (veteraner) göra för att göra UM roligt ingen? Ska vi starta mer trådar? Vad för trådar kan vara passande som är vuxet och seriöst, ja jag vet, UM är en UNGDOMSSIDA men den måste väl kunna ha en vuxnare sida också? Jag menar, även ungdomar behöver lära sig att bli vuxen.

Så spawna lite idéer så piffar vi upp stället! 😀

/Trevlig-Snubbe.

Alla är välkomna men den här tråden, om man får göra så är riktad till de med lång erfarenhet av UM.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad räknas som lång erfarenhet på UM? Hur länge måste man ha varit här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:
Vad räknas som lång erfarenhet på UM? Hur länge måste man ha varit här?

Ja det är ju frågan. Har man varit här i en månad är man knappast någon veteran men har man vart här i över ett år så har man ju nog koll på hur saker och ting ligger till. I huvudsak är väl om folk kan komma på bra idéer om hur man ska förbättra sidan och göra den roliga. Det har varit försök som tyvärr inte blivit lyckade tyvärr.
Varför jag riktar mig till veteraner är mest för att jag vill att det är folk som har någon som helst erfarenhet av UM, kanske tröttnat lite (som jag). Men alla är välkomna med idéer! 🙂

Har du någon idé/förslag på vad för trådar man borde starta osv? 🙂


   
SvaraCitera

Ha själv vare här sen 2016, (skulle bara skryta om hur lite till liv jag ha).
Men, det skulle ju va roligt med en "direkt chatt", typ som en ruta man skriv, som på Steam eller Facebook, det skulle va nåt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räänkkutus:
Men, det skulle ju va roligt med en "direkt chatt", typ som en ruta man skriv, som på Steam eller Facebook, det skulle va nåt det.

Tumme upp


   
SvaraCitera

jag e VETERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

OT

Vi alla kan ta varandra  i handen och sjunga kombajala.

Ännu ett forum som dör, Tråkigt men inget håller för evigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
jag e VETERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

OT

Vi alla kan ta varandra  i handen och sjunga kombajala.

Ännu ett forum som dör, Tråkigt men inget håller för evigt.

Jag vill helst höra något konstruktivt inte trams. Icke!


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Ja det är ju frågan. Har man varit här i en månad är man knappast någon veteran men har man vart här i över ett år så har man ju nog koll på hur saker och ting ligger till. I huvudsak är väl om folk kan komma på bra idéer om hur man ska förbättra sidan och göra den roliga. Det har varit försök som tyvärr inte blivit lyckade tyvärr.
Varför jag riktar mig till veteraner är mest för att jag vill att det är folk som har någon som helst erfarenhet av UM, kanske tröttnat lite (som jag). Men alla är välkomna med idéer! 🙂

Har du någon idé/förslag på vad för trådar man borde starta osv? 🙂

Vi kan börja med att använda:
#MakeUMGreatAgain

sen så ....vet jag inte x) x)


   
SvaraCitera

Bumpa gamla forumslekar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:

Vi kan börja med att använda:
#MakeUMGreatAgain

sen så ....vet jag inte x) x)

XD ja precis, det är det jag vill, sen var det ju hur! Kan ju vara trevligt med någon chatt som alla ser, typ det Räänkkutus sa fast det är nog bättre med någon Skype/Steam/discord chatt.
Sen är det alltid kul med trådar som mycket folk hänger på! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Bumpa gamla forumslekar

Bumpa? Bumpa=dumpa?!?


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

XD ja precis, det är det jag vill, sen var det ju hur! Kan ju vara trevligt med någon chatt som alla ser, typ det Räänkkutus sa fast det är nog bättre med någon Skype/Steam/discord chatt.
Sen är det alltid kul med trådar som mycket folk hänger på! 🙂

ja en huvud chatt där alla kan säga något
och en egen chatt(alla kan ha sin egen chatt) där folk kan hoppa in eller plockas ut ur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vaniljmunken från norr:

ja en huvud chatt där alla kan säga något
och en egen chatt(alla kan ha sin egen chatt) där folk kan hoppa in eller plockas ut ur

Det vore något! 😀


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=bump

Om jag förstår det rätt så ska man lyfta fram gamla trådar?


   
SvaraCitera