Aviseringar
Rensa alla

Hur göra?


Ämnesstartare

Någe tips på vad jag bör göra med en tjej som tagit kontakt med mig(via facebook) och senare frågat efter nummer. Vi festade i samma stad för nån helg sen, smsade underkvällen. Hon skrev att hon ville träffa mig, måste ju betyda nått!

Hon är så himla söt och jag tänker på henne fanimej jämt, hur tar jag detta vidare? Hon verkar sugen fast tar inga intiativ. Hon har ioförsig bjudit med mig på danskurs nån gång fast jag fick förhinder..


   
Citera

Lens:

hur tar jag detta vidare?

Du ringer henne och frågar om ni ska göra något.


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

Du ringer henne och frågar om ni ska göra något.


   
SvaraCitera

Svårt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såklart, hade vart lätt om jag inte vart så förbannat rädd för att få ett nej. Vi går på samma skola så jag frågar hellre där.

Blev så sjukt osäker idag när vi åkte buss tillsammans, hon verkade inte lika intresserad som vanligt, hade en hörlur i och sa inte lika mycket som vanligt. Kan förstås vara pga 1000 anledningar, eller mycket möjligt jag som inbillar mig. Men det har satt griller i huvet på mig nu[bigsmile].


   
SvaraCitera

Lens:

Men det har satt griller i huvet på mig nu.

Men tänk om hon väntar på att du ska höra av dig då, eftersom hon redan har gjort så mkt för att få kontakt med dig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Hando

OF 5:

KamikazeTomten: Du ringer henne och frågar om ni ska göra något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Men tänk om hon väntar på att du ska höra av dig då, eftersom hon redan har gjort så mkt för att få kontakt med dig

Jo de vore ju gött om de var så. Kan ju också nämna att hon följde med mig hem och sov efter att vi festat på olika håll, vi möttes upp och så följde hon mig hem, utan att jag riktigt bjudit hem henne.


   
SvaraCitera

Lens:

fast tar inga intiativ

Lens:

tagit kontakt med mig

Lens:

frågat efter nummer

Lens:

skrev att hon ville träffa mig

Men vad fan. Hur är det inte att ta några initiativ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Men vad fan. Hur är det inte att ta några initiativ?

Haha ;D

Fast de jag syftade på intiativ som tar oss vidare från där vi är nu.


   
SvaraCitera

Lens:

Jo de vore ju gött om de var så. Kan ju också nämna att hon följde med mig hem och sov efter att vi festat på olika håll, vi möttes upp och så följde hon mig hem, utan att jag riktigt bjudit hem henne.

Mm, ser du - det är större chans att hon säger ja om du frågar om ni kan hitta på ngt än att hon säger nej!
Tkr du borde ta mod till dig och göra det, annars kanske hon tror att du inte är intresserad och går vidare. [no-no]


   
SvaraCitera

Lens:

Fast de jag syftade på intiativ som tar oss vidare från där vi är nu.

Du får väl komma med några också. Annars blir det såhär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du får väl komma med några också. Annars blir det såhär.

Usch fy fan de där gav motivation!


   
SvaraCitera

Lens:

Usch fy fan de där gav motivation!

[y]


   
SvaraCitera

Feel the fear and Do it anyway! [bigsmile]

Sitter lite i samma situation precis just nu [cute]
Gruvar mig för ett samtal som jag vill göra mer än något annat men måste samla lite mod först [shake]


   
SvaraCitera