Aviseringar
Rensa alla

Hur göra henne kåtare?(Vill ha relation, men vi har olika grader av kåthet xD)


Ämnesstartare

Mitt tips till dig är att ta det lugnt och vara mer lyhörd för henne. Om hon gillar dig och har en massa känslor för dig, kan detta mycket väl vara hennes sätt att testa om du är seriös eller inte.

2-3 ggr per natt är ganska mycket annars, och där kanske du får väga för- och nackelar mot varandra - hur mycket du vill vara med henne kontra hur mycket du orkar gå omkring och vara sugen. [smile] Skulle det kännas bättre att inte vara med henne alls och ha mer sex med din andra kk?

Övertalningsgrejen ska du dock glömma, det brukar inte komma bra saker ur sådant. Man blir inte tillsammans med någon för att förändra denne utan man får ta vad man får...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Jag vill inte vara din, så det är inget problem för mig^^

Sa inte att du skulle bli en bra pojkvän till mig.
Även om du ville det så skulle jag inte velat ha någon som tänker på att ligga med andra konstant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ökänd:

2-3 ggr per natt är ganska mycket annars,

Jo, men ses man bara 1 till 0,5 gång per vecka så har man en del kåthet
att ta igen.

Folk verkar inte fatta att jag inte menar 3ggr per natt VARJE natt ><


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja .. om jag vore tjejen skulle jag inte tycka att det vore kul om jag visste att du hade sex med en annan tjej också


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hur kan jag göra henne kåtare? Och hur löser jag det här problemet om det inte går?

No offence men tjejer är oftast naturligt okåta så good luck have fun...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Allt handlar inte om känslor heller, men hade jag skrivit om det hade du inte gnällt 😉

Nej men om det bara handlar om sex för dig så vad fan ska du då ha ett förhållande för?


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

JAG VILL HA SEX MED NÅGON JAG HAR KÄNSLOR FÖR! Är det konstigt?

men när hon inte vill så kan du inte acceptera det, utan måste gå och knulla nån annan ? är det känslor ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

men när hon inte vill så kan du inte acceptera det, utan måste gå och knulla nån annan ? är det känslor ?

Om jag bara gick o knullade nån annan så är ju situationen jag har nu rätt perfekt, dock känner jag att det vore härligt med ett förhållande där vi båda e lika intresserade av sex(och ingen annan tjej per default behövs) därför ber jag om råd, annars skulle jag lika gärna kunna köra vidare på det öppna förhållande jag har nu.

Skulle du va kvar i ett förhållande med en kille som inte ville ha sex med dig? Nej.

Nu har ju inte jag ett SÅ stort problem, men jag tror att du antagligen inte skulle trivas om din sexdrift va mycket starkare än din partners.

TheDrunkDuck:

Nej men om det bara handlar om sex för dig så vad fan ska du då ha ett förhållande för?

ÖÖÖÖRK Det handlar ju inte bara om sex ELLER känslor, du har inte funderat över att kanske båda sakerna krävs i ett förhållande?

Om din kille kom dom få gångerna ni hade sex, och sen var för trött för att tillfredsställa dig, skulle du va nöjd?

Välkommen till min verklighet.

Pappbox:

No offence men tjejer är oftast naturligt okåta så good luck have fun...

Tyvär varierar det, det är det som gör det så svårt att välja EN känns som att tjejer på något sätt är mer kompatibla med polygami most of the time.

Eller iof har du rätt, ofta är dom ju inte lika kåta av sig, kanske är därför jag har svårt att binda mig vid en, man behöver liksom flera för att säkerställa en bra ratio per månad så man inte blir överkåt typ^^

Lundi:

nja .. om jag vore tjejen skulle jag inte tycka att det vore kul om jag visste att du hade sex med en annan tjej också

Nej precis, annars hade jag inte bett om råd i den här threaden. Som det är nu har vi ju öppet, så då kan jag ha redigt med sex med t.ex. en KK när det behövs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

.

Funderat på att kastrera dig? Det skulle ju lösa dina problem [y][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Funderat på att kastrera dig? Det skulle ju lösa dina problem

Och skapa massa nya [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Och skapa massa nya [y]

Lite skit får man ta [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Lite skit får man ta

Mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Tack UM för ytterligare en tråd med 0 FUCKING RÅD

Sluta vara dum i huvudet.

Är mitt råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Nej precis, annars hade jag inte bett om råd i den här threaden. Som det är nu har vi ju öppet, så då kan jag ha redigt med sex med t.ex. en KK när det behövs.

okej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

`

Lundi:

okej..

Det jag menar är att det är svårt att känslomässigt binda sig vid en tjej när man har sex med 2 andra då och då, fast du kanske inte riktigt förstår det xD


   
SvaraCitera