Aviseringar
Rensa alla

Hur hade ditt liv sett ut om personen ovanför aldrig hade reggat sig?


Ämnesstartare

fattar nt vfr jag gör trådar när varenda en av dom suger 😛 faktiskt 

Ok vi säger att mrman är den sista som skrivit o så kan typ t.ex stekaren skriva: mitt liv hade varit sjukt tomt utan dig min bästa bror 🙂 


hahahahha jaja ---börja med personen under mig-----

 


   
Citera
Exner

Motsägelsefullt


   
SvaraCitera

Ingen större skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att vara elak, men det hade nog inte varit någon skillnad alls. Förutom att just denna post aldrig skulle ha skrivits.


   
SvaraCitera

Skulle varit annorlunda. Skulle inte finnas nån som honom att snacka med. Du och um skulle vara sjukt tomt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är möjligt att en aldrig hade gjort vissa val och sådär i UMs historia, inte skapat vissa trådar, eller skapat andra trådar. typ blivit bemött på ett annat vis, öh jag vet inte.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d där var till volvo. 

lotus har inte riktigt fastnat i mitt UM-liv ännu, så att säga. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte skrattat åt habanerovideon tidigare idag, så han har väl bringat lite glädje i mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade inte haft vetskap om ett namn jag inte kan uttala.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle ej tänkt men han var väl söt om hans bild pga ej sett den men ah mitt lajf vore nog detsamma. Eller helt annolrunda.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

en av mina äldsta UMvänner hade fattats mig. hade känts som ett svek Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade varit hemskt! en av dom jag har väldigt bra kontakt med så hade vart segt! Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hade varit tomt på um. Reto fyller ut forumet på ett bra sätt.

Men gällande mitt liv... Många poster hade aldrig skrivits. Många trevliga konversationer hade uteblivit. Och alla man gör påverkar ju en själv och andra på något sätt. Jag hade ju aldrig ritat hans porträtt. Så där hade jag väll gjort annat istället. Hm, svårt det här Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bror-epoken hade aldrig börjat! 


   
SvaraCitera

hade tänkt mindre på ordet alfahane


   
SvaraCitera