Aviseringar
Rensa alla

Hur hade du reagerat om jag vann alla kategorier i UM-awards?


Ämnesstartare

Med olika användare givetvis, om det kom fram att jag låg bakom dem alla? Om du som inte gillar mig särskilt mycket själv hade röstat på mig omedvetet osv? 

Skadeglädje


   
Citera
Ämnesstartare

Hade blivit aningen förvirrad över årets admin/moderator-kategorin då jag träffat alla admins/moderatorer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

a shit, tänkte inte på de kategorierna.............

de blir lite kluriga assåh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Hade blivit aningen förvirrad över årets admin/moderator-kategorin då jag träffat alla admins/moderatorer.

Det kan ju ha kommit en ny moderator/admin vid den här tiden nästa år. Det tänkte du inte på va? höhöhöhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hårig:

Det kan ju ha kommit en ny moderator/admin vid den här tiden nästa år. Det tänkte du inte på va? höhöhöhö

vadå nästa år? vad har det med något att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vadå nästa år? vad har det med något att göra?

Tolkade som att han skulle vinna nästa år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur hade en fullblodig psykopat gjort? dödat andré? tvingat till sig hans inloggningsuppgifter under hot strax innan? 

fast det hade väl framgått ganska snabbt att han ej finns till, och då hade time låst andrés konto....

om hen dödar både andré, time, och den där holländska snubben då? vad händer då? modsen kan väl inte promota sig själva hellerrr

om psykot dödar alla som har med um att göra, och tar över kontoruppgifterna själv.... fast det hade inte heller gott ju, för då hade dess nära o kära undrat var de är och anmält och UM hade tvingats stänga....

Men om psykot dödar alla nära och kära och bekanta till alla som har har anknytning till um-kontoret inklusive alla er mods då? sedan tar över era konton och allt???? 

shit vad avancerat d blev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: hur hade en fullblodig psykopat gjort? dödat andré? tvingat till sig hans inloggningsuppgifter under hot strax innan?

sånt får vi nog ej spekulera om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

vadå nästa år? vad har det med något att göra?

självfallet nästa år 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

sånt får vi nog ej spekulera om

joråååå det är bara  på lotsassssss


   
SvaraCitera
reben

"va de bara en som rösta lr o vilket av s3ons troll va de"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: shit vad avancerat d blev

Du kan ju alltid hacka servern. Alternativt tvingar du till dig en av adminsens kontouppgifter, gör en ny användare som du gör till admin med Andrés konto och så kidnappar du bara dem. Du behöver ju inte döda dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
"va de bara en som rösta lr o vilket av s3ons troll va de"

men om alla inklusive dig ocks röstade, omedvetet. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hårig:

Du kan ju alltid hacka servern. Alternativt tvingar du till dig en av adminsens kontouppgifter, gör en ny användare som du gör till admin med Andrés konto och så kidnappar du bara dem. Du behöver ju inte döda dem.

händelsen kommer ju få skitmkt uppmärksamhet, bekanta anmäler osv.. 

isf måste det här psychot (inte jag) kidnappa alla bekanta till dem ocksåååå, och det kommer väcka ännu mer uppmärksamhet, folk som ej dyker upp till arbeten osv... 

fattaru hur många som måste kidnappas eller?? 

och det kommer hela landet märka av...... psykot hade tvingats kidnappa alla i alla större civilisationer världen över......  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade varit lättare om andré var typ enstöring och sjukt osocial 


   
SvaraCitera