Aviseringar
Rensa alla

Hur håller man en relation på okej nivå?


iamlol:

vad menar du? du isola?

Du citerar genom att markera den text du svarar på och sedan trycka på "Citera"-knappen. Den som du citerar kommer då att se att någon citerat denne och kan snabbt gå in i tråden det gäller. Så slipper man vänta och hoppas på att personen ska läsa det man skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du bör nog reda ut lite andra problem innan du skaffar kk, kanske

Vad menar du girl... [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Tror du är ett troll. Eller typ, förståndshandikappad :S

är det meningen att jag ska ta en som du på allvar när du skriver så? tror inte det va...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamlol:

Vad menar du girl... [love]

Du verkar en aning förvirrad bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamlol:

är det meningen att jag ska ta en som du på allvar när du skriver så? tror inte det va

troll troll troll troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du verkar en aning förvirrad bar

På vilket sätt då om jag får fråga damen... vad är det som får mig att låta mig förvirrad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Du citerar genom att markera den text du svarar på och sedan trycka på "Citera"-knappen. Den som du citerar kommer då att se att någon citerat denne och kan snabbt gå in i tråden det gäller. Så slipper man vänta och hoppas på att personen ska läsa det man skrivit.

Tack rätt grön på sånna här forum


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

iamlol:

Hej hur i får man en relation bara vara skoj för stunden, vad ska man säga för att vara tydlig?

En rejäl knogmacka brukar tala sitt tydliga språk. Ett annat hett tips är att säga "sötis, du får välja öga idag. Höger eller vänster?" till din flamma.

Lycka till med kärleken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigr:

En rejäl knogmacka brukar tala sitt tydliga språk. Ett annat hett tips är att säga "sötis, du får välja öga idag. Höger eller vänster?" till din flamma.

Lycka till med kärleken!

Diggar din kommentar... [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamlol:

På vilket sätt då om jag får fråga damen... vad är det som får mig att låta mig förvirrad?

iamlol:

jag eller den andra. fan klockan är 02.05... vad mer kan man begära av aphjärna?

iamlol:

pratar istället för partner...

iamlol:

Hej hur i får man en relation bara vara sko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa balls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men sen då efter hur håller man skenet uppe och brukar det bli stelt?

lite oerfaren.. liksom aldrig vågat för råkat ut för jobbig skit innan och vill inte bli stämplad. speciellt inte när det är meningen att man ska vara vuxen..


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

iamlol:

men sen då efter hur håller man skenet uppe och brukar det bli stelt?

Då tar man fram telefonkatalogen och sopar till den jäveln. Visar var skåpet ska stå och att man fan i mig inte bråkar med dig, för då jävlar smäller det. DIREKT!

PS. Telefonkataloger gör jävligt ont men ger inga blåmärken.
DS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du behöver inte göra något, det är upp till mannen att bestämma om det skall bli något mer eller om det bara är för kul[no-no]


   
SvaraCitera

Jag förstår verkligen inte vad du menar.


   
SvaraCitera