Aviseringar
Rensa alla

Hur hamnade ni på um?


Ämnesstartare

Är lite nyfiken på det och hur länge ni har varit medlemmar på um? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Blev tipsad av en kompis som är  f.d. Umare 


   
SvaraCitera

Följde en blogg av en tjejkompis här under 2006-2007. Reggade mig till slut för att själv blogga och upptäckte att det fanns mer än så.

Nu är jag fast här 🙁


   
SvaraCitera

Long time ago... Vet ej exakt, men är medlem på de flesta "stora" forum som slutar på .se och .org!


   
SvaraCitera

Googlade nog något och hamnade här. Sedan fastnade jag för hur familjärt och mysigt det verkade här, fast jag trodde aldrig att jag skulle få bli en del av det såklart. Jag tänkte nog skriva ngt inlägg och sedan aldrig mer logga in. Men så blev det ju inte Glad/Ledsen


   
SvaraCitera

Blev aktiv tidigt 2006 för att ställa pinsamma frågor.


   
SvaraCitera

har varit medlem här sedan 2008. men har precis gjort nytt konto. jag kommer inte ihåg hur jag hamnade här. men tror det var helt random.


   
SvaraCitera

Ja, hur fan hamnade jag här. Hur hittade jag hit ens från första början.... Nu måste jag tänka lite här.

JO! Så här var det. Jag tror att jag blev medlem här första gången någon gång under 2010. Jag googlade fotfetish-historier (Rodnar), där andra har uttalat sig om sin fetish och hur den yttrar sig. Och då var det just en som skrivit på Ungdomar.se om just det, där han skrev att han gillar fötter. Sedan började jag kolla runt på forumet och fann det av intresse att skaffa eget konto. Och lite på den vägen är det.


   
SvaraCitera

Googlade någonting kommer inte riktigt ihåg vad jag googla men sen tyckte jag att det verkade intressant här så jag blev medlem för ca 3 månader sen, ångrar mig inte 🙂


   
SvaraCitera

Hittade sidan på Google typ 2004/2005


   
SvaraCitera

Blev länkad hit från något annat forum för 10 år sen


   
SvaraCitera

mrman:
Hittade sidan på Google typ 2004/2005

Och så beslöt du, liksom att "Jävlar, där ska jag bli medlem!"? Blink


   
SvaraCitera

Gurksallad:

Och så beslöt du, liksom att "Jävlar, där ska jag bli medlem!"? Blink

Ja tyckte att det verkade vara ett mysigt forum. Reggade mig, för att sedan avregga. Tror jag har kanske 2-3 konto, var dock inte aktiva. Sedan reggade jag mrman. 


   
SvaraCitera

Vet inte riktigt när jag hade första kontot men det var på ungdomsmottagningen tiden.
hade inget liv då heller och var tvungen att dryga ut tiden.


   
SvaraCitera

mrman:
Hittade sidan på Google typ 2004/2005

*klappar*


   
SvaraCitera