Aviseringar
Rensa alla

Hur hånglar/kysser man?


Ämnesstartare

Jag har aldrig hånglat eller kysst och jag frågar hur gör man?

Många säger det är helt naturligt men vissa säger att man kan vara dålig på att hångla?


   
Citera
Ämnesetiketter

Stoppa in tungan och vispa runt.

 


   
SvaraCitera

alltså, precis i första sekunden läpparna möts för första gången kan det känns lite ovant och konstigt. sen är det bara att lugnt försöka följa varandra på nåt sätt. det är ju ett samspel. typ som att dansa. med tunga och läppar. haha. man liksom följer varandra. 


   
SvaraCitera

stick in tungan och vispa runt 

bonustips: ni kan göra det lite extra sexigt med en bit mat som ni långsamt passar mellan era munnar med hjälp av tungorna. tips på mat: banan, gröt, potatis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan man vara dålig på att hångla då?Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur kan man vara dålig på att hångla?


   
SvaraCitera

Jag vet fan inte hur man gör egentligen? Det bara går utav sig själv tycker jag. Mitt bästa tips är väl typ att försöka vara lyhörd till vad den andra gör så att man får ett bra samspel och en bra "rytm". Minns det inte så väl men tror inte att jag under min första kyss började fundera på vad jag skulle göra utan allt bara hände.

Kommer ihåg att jag läste i KP när jag var liten att någon jämförde rörelsen man gör med läpparna när man kysser någon med när man äter tomat (fast utan tänder). Det var en ganska bra jämförelse tycker jag. Och eh ja, vispa inte runt med tungan. 


   
SvaraCitera

såhär gör man, allt du behöver är oboypulver och mjölk


   
SvaraCitera
reben

   
SvaraCitera

Att hångla bra är något som dom flesta måste träna på, I början är dom flesta osäkra och vet inte riktigt hur man ska bemöta sin partners läppar.

Det enda sättet jag tror man kan träna hånglande på när man inte har någon aning om hur man ska göra är att träna på sin hand eller liknande, Bara så att man får in grunderna över vad du själv tycker känns naturligt, sexigt? och bekvämt.

Men i slutändan så vet man ingenting om hur man kysser eller hånglar en annan person innan man har provat det själv då man måste vara två personer för att kyssas eller hångla 😉


   
SvaraCitera

med kuk1


   
SvaraCitera

Stick in tungan och hoppas på det bästa 😉


   
SvaraCitera

Överlag, för lite tunga är _alltid_ bättre än för mycket. Det är lagom panikartat att få andnöd pga den andra har kört in sin tunga ner till halsmandlarna. 
Sen så är det verkligen så att du blir bättre med tiden, och att du matchar olika bra med olika personer.


   
SvaraCitera