Aviseringar
Rensa alla

hur hanterar jag ?


Ämnesstartare

min nuvarande kärlek har varit med om ett trauma, han blev nästan misshandlad till döden för ungefär ett år sedan. han lider fortfarande, går runt och har ont hela dagarna, spänner sig och mår allmänt dåligt. han är som en pensionär som knaprar piller måste ha massor av sömn och speciella rutiner , redan vid tjugo års ålder. jag märker hela tiden på honom att han inte alls mår bra, han har jätte svårt att öppna sig och jag har inte dom rätta frågorna och orden för att kunna få honom att öppna sig, och jag vågar inte heller fråga då jag inte vet vad jag ska säga. just nu jobbar han sönder sig för den anledningen som jag tror att han inte orkar tänka på det han varit med om, vilket också gör att han nästan aldrig har tid för mig. är det någon som varit i samma situation som kan hjälpa mig ? jag vill vara hans stöd i livet , den som han kan lita på..


   
Citera
Ämnesstartare

jösses... styckindelningar tack!

Annars.. ja, bara var hans stöd och ge honom en enorm summa kärlek! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har en jävla tur att ha någon som dig, har ingen erfarenhet, men visa ditt stöd, säg det till honnom om det skulle behövas, och ha tålamod...[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snacka med han och hjälp han så mycke du kan så han kan känna sig säkrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Psykolog nästa.


   
SvaraCitera
Tyrael

määki:

jösses... styckindelningar tack!

Så lång text var det inte. Förresten heter det Styckeindelningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stöd stöd.

Fin avatar btw, är det du på den!? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

Förresten heter det Styckeindelningar.

Vet! slant med tangenterna. [blush] Tycker fortfarande det var jobbigt o läsa. Kan även bero på inge stor bokstaven efter pungt iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JKNUG:

Stöd stöd.

Fin avatar btw, är det du på den!?

men hur ska jag ge honom stöd ?
nej, det är angelina jolie 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heyTilly:

men hur ska jag ge honom stöd ?
nej, det är angelina jolie 😉

Bara stödjer honom, berättar att du finns där osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera