Aviseringar
Rensa alla

hur hanterar ni


enhimmelskdrog:

fast du är lite för hård mot dig själv ibland [no-no]

När/hur/var? ;d Och nej det tycker jag absolut inte. Har bara raderat ut alla förhoppningar som inte är realistiska.


   
SvaraCitera

Låtsas inte om den så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Inte direkt, tycker det är tragiskt/pinsamt med människor som ser bra ut men som ändå propsar på annat.

För att svara på troll-frågan: Accepterat hur jag ser ut och erkänt mina begränsningar ;>

alltså. du tycker det är tragiskt/pinsamt pga. av att du personligen tycker den personen ser bra ut (antagligen de flesta också), dock är det inte självklart att den personen tycker det själv.


   
SvaraCitera

Buddah:

När/hur/var? ;d Och nej det tycker jag absolut inte. Har bara raderat ut alla förhoppningar som inte är realistiska.

du säger att du har noll sexappeal och typ.. ptjaa, att du är ful helt enkelt. men det finns det säkerligen folk som inte tycker [no-no]


   
SvaraCitera

Buddah:

Har bara raderat ut alla förhoppningar som inte är realistiska.

okej jag kommenterar nog när jag ser ett par där det är tydligt hur den ena är fulare än den andra, speciellt om det är killen.. men man ska fan sikta högt.. kommer löna sig till slut..


   
SvaraCitera

Jag försöker återgärda det jag tycker är fult.


   
SvaraCitera

Behöver inte hantera sånt.[y][love]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

er fulhet?

Jag tog livet av mig. Fast jag vetefan hur jag fortfarande lever[confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

alltså. du tycker det är tragiskt/pinsamt pga. av att du personligen tycker den personen ser bra ut (antagligen de flesta också), dock är det inte självklart att den personen tycker det själv.

Det känns lite som att man springer in först i mål men ändå förnekar att man har vunnit. Jättedumt och ologiskt.

mICHE:

okej jag kommenterar nog när jag ser ett par där det är tydligt hur den ena är fulare än den andra, speciellt om det är killen.. men man ska fan sikta högt.. kommer löna sig till slut..

Slöseri med tid att ägna sig åt något som ligger bortom ens egen förmåga.

enhimmelskdrog:

du säger att du har noll sexappeal och typ.. ptjaa, att du är ful helt enkelt. men det finns det säkerligen folk som inte tycker [no-no]

Att jag är ful påstår jag inte längre, däremot så har jag noll sexappeal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Det känns lite som att man springer in först i mål men ändå förnekar att man har vunnit. Jättedumt och ologiskt.

du är bitter, men så är fallet iaf.


   
SvaraCitera

Min..? HAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

Har ingen fulhet att hantera [cool] 😀

vare sig de e sant elr inte så tänk så![y]


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

er fulhet?

man har väl annat att oroa sig för. eller?


   
SvaraCitera

Ricochet:

Jämför mig med missfoster.

Nej men seriöst jag är assnygg [wink]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Har för många andra problem för att orka bry mig om fulheten [confused]


   
SvaraCitera