Aviseringar
Rensa alla

Hur hanterar personen ovan dörrknackande Jehovas Vittnen?


mens
 mens

säger nej tack och stänger dörren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så mycket projection i alla såna här trådar Rodnar


   
SvaraCitera

aristoteles:
Skiter på en tidning och räcker över den.

XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens svarar med "jaså", "minsann" och "trevligt trevligt". Tills de stackars barnen blir rädda och STICKER.

Tickstart rodnar och säger att han är upptagen.

Jötunheimer tittar genom nyckelhålet och skriker "jag är inte hemma". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öppnar snabbt och vrålar "men neeeej sa ja ju för fan" och smäller igen dörrn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han bjuder in dem på en kööpp och låter dem prata av sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle bjuda in dom och låsa dörren inifrån (har niotillhållarlås). Sedan skulle vi sätta oss i soffan och jag skulle röka på så hejdlöst mycket ganja (marijuana) så de skulle bli så passivt påtända av cannabis så de inte skulle kunna resa på sig och ställa sig upp på 24 timmar. Skulle de någon gång bli törstiga så skulle jag erbjuda dom vatten uppblandat på cannabis.  Skadeglädje

Misstänker att de aldrig någonsin skulle komma och knacka på min dörr igen. Möjligtvis skulle de lämna JV för gott.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bjuder in dem på fika, vodkashots o typ erbjuder sig att ligga med dem, sen ropar på sin hund Lucifer


   
SvaraCitera
reben

d ju hans grannar som ba vill låna socker 
klart han e trevlig man vill ju inte förstöra grannsämjan


   
SvaraCitera

Hon försöker att på ett trevligt sätt förklara sitt ointresse, för att få till något typ av avslut. 
Sedan stänger hon dörren med en suck och himlar med ögonen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slår ner dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När klockan ringer så kikar hn ut igenom fönstret eller nyckelhålet och förstår direkt. Raskt rabblar hn upp idéer om hur dant hn skall undvika dem. Efter ett kort ögonblick med sin raska tankeprocess kutar hn bort till garderoben där hn greppar tag om dammsugaren som själv är ganska dammig. Men startar dammsugaren och låtsas städa för att inte verka höra ringklockan.


   
SvaraCitera

Säger artigt, nej tack!

..eller????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försöker artigt men passionerat konvertera JV-pionjärerna till scientologer eller wicca.


   
SvaraCitera

Han står och tjafsar emot och ifrågasätter. En vild diskussion uppstår. Till sist kanske Jehovas ger sig av.


   
SvaraCitera