Aviseringar
Rensa alla

hur har er barndom förstört för er?


Ämnesstartare

Vad blev dens konsekvenser och vad blev dens tillgångar för dig idag?

Den andra tråden blev bara en poll, skulle vilja höra hur ni ser det. Jag behöver lite tankar bara, förlåt för en till emotråd.


   
Citera
Ämnesstartare

hmmm tror ej att barndomen har förstört mig men däremot blev barndomen lite förstörd av att man bodde med föräldrar som bråkade 24/7 men höll ihop "för barnens skull" [crazy] om det var så du menade kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den har gjort mig neurotisk som ****.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte min barndom som förstörde något 😛 men alkoholen gjorde så att jag utvecklade ett enormt hat mot det så jag avstår alkoholen helt och hållet idag 🙂 det är jag glad över!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror ej att barndomen har förstört mig men däremot blev barndomen lite förstörd av att man bodde med föräldrar som bråkade 24/7 men höll ihop "för barnens skull" om det var så du menade kanske

Beundrar inställningen, jag vill också se det sådär.

Crypto:

det är jag glad över!

[smile] Bra. Ni verkar vara så starka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stalkeru:

Beundrar inställningen, jag vill också se det sådär.

haha va. gillade inte att dom bråkade, tror det har gjort mig konflikträdd. så fort någon blir arg (jag behöver inte ens vara inblandad) vill jag bara därifrån [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bara blivit starkare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avskyr den jag blev och skyller mycket på hur jag tvingades leva. Men det gör ju inte slutprodukten drägligare, så inställningen har rätt stora hål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillade inte att dom bråkade, tror det har gjort mig konflikträdd. så fort någon blir arg (jag behöver inte ens vara inblandad) vill jag bara därifrån

Nej det är klart. Men du verkar ha lagt det bakom dig?

Smelly tongues:

Avskyr den jag blev och skyller mycket på hur jag tvingades leva. Men det gör ju inte slutprodukten drägligare, så inställningen har rätt stora hål.

Men det kanske är befogat att skylla?

Evil Conduct:

Har bara blivit starkare

Det har aldrig varit annorlunda?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har härdat en del genom barndomen, vilket gör att jag är starkare som person nu idag... om ni fattar vad jag menar då[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stalkeru:

Nej det är klart. Men du verkar ha lagt det bakom dig?

ja dom separerade ju sen, typ 10 år för sent bara [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Har härdat en del genom barndomen, vilket gör att jag är starkare som person nu idag... om ni fattar vad jag menar då

Vill du berättta? Grattis till styrkan! [smile]

enhimmelskdrog:

ja dom separerade ju sen, typ 10 år för sent bara

Ajdå. Glad att du lyckats ändå.


   
SvaraCitera

Har blivit en galen person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den fick mig att bygga upp en fet mur omkring mig själv som än idag är väldigt svår att riva ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stalkeru:

Men det kanske är befogat att skylla?

Det tjänar inget till, hur som helst.


   
SvaraCitera