Aviseringar
Rensa alla

Hur har er julafton varit?


penja

Bra! 
Har käkat, och käkat mer, och ännu mer. Fick lite klappar också, men de var inte så viktiga i det stora hela. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jovars


   
SvaraCitera

subhuman girl: bra! gick upp 1,5 kg

subhuman girl:
på 1h

Bra jobbat Tumme upp


   
SvaraCitera

Massor av god mat, massor av släktingar och mängder av kusiner jag inte träffat sedan förra julen och mängder av julklappar och hela uthuset fullt med julklappspapper och kartonger. Pappa föreslog just att vi tar ut allt papper och kartonger och bränner mitt på gårdsplan nu när kylan och snön kommit till södra Sverige.  Glad


   
SvaraCitera
Yaren

Det var jättemysigt verkligen! Fick inget speciellt i julklapp men vad gör det 🙂 Vackert väder var det också, fin frost. (Sen kom snön på kvällen!) Kalle Anka blir bara roligare och roligare haha. 
Maten var god
bra dag 

hörde knappt från min pojkvän dock. Det var det enda som var trist 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon: Avslutningsvis hämtade jag upp Terrormat för att åka och hämta julmat som skulle delas ut till hemlösa. Släppte sedan av henne på tågstationen och körde sedan hemåt efter en liten biltur.
En väldigt bra jul! Party

Anmäl

Citera

åh vad fint av er Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: spenderas

Chibibbi: spenderades

*tillbringades Rodnar

Den var bra. Lyckades hålla mig vaken till ca 22 vilket var bra. Skäms över att jag knappt minns allt jag fick, som vanligt. Åt julmat också men vi brer inte på så jäkligt med det tycker jag. Alla tycks föräta sig som fasen men så gör inte vi. Eller jag. Har ett julekipage till som ska komma om några dagar. Det blir fint.


   
SvaraCitera
mynona

isola: *tillbringades

gillar det ordet i sammanhanget. jag ser det som att tid spenderas, om jag nu inte har väldigt kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

gillar det ordet i sammanhanget. jag ser det som att tid spenderas, om jag nu inte har väldigt kul

så jäla uppkäftig äru


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

mynona:

gillar det ordet i sammanhanget. jag ser det som att tid spenderas, om jag nu inte har väldigt kul

isola:

så jäla uppkäftig äru

Wtf Mycket glad

För övrigt; om man kan spendera pengar, så borde man kunna spendera tid... "time is money" osv Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var lite debatt mellan player one samt min far och bror mellan snapsvisorna. 


   
SvaraCitera

när det blev sen kväll stod min älskade ute och väntade på mig i snö, sen umgicks vi ett tag med vänner men gick efter ett tag hem och skyllde på att jag mådde dåligt
perfekt avslut på julafton


   
SvaraCitera

bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo alltså den var bra! Fick fina grejer osv.
Mådde dock dåligt på kvällen men det är ju för att jag är som jag är. Hade inget med julafton att göra. Kunde sakna Sverige lite dock, hade gärna haft SVT på. Men men. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt o vara hemma 

kske bojkottar firandet nästa år, om ej livet har tagit en vändning 


   
SvaraCitera