Aviseringar
Rensa alla

Hur har eran dag varit?


Ämnesstartare

Min har varit skit hela dan 🙁 har varit kaos hela tiden typ.


   
Citera
Ämnesetiketter

Inge vidare här heller 'mått skit 😛 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
Inge vidare här heller 'mått skit 😛

vadåra? :///((


   
SvaraCitera

Aziiima:

Stress , sovit för lite , missat möten och less på folks attityder samt glädjen är död, STEN DÖD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Stress , sovit för lite , missat möten och less på folks attityder samt glädjen är död, STEN DÖD!

mm känner detsamma ibland :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SEN BLIR JAG TRÖTT PÅ MÄNNISKOR SOM AAALDRIG BRYR SIG!!! ÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Draug

Tomorrow is today e väll så det känns typ, morrondagen blir exakt som gårdagen. Trött på att inte kunna bryta mönster.


   
SvaraCitera

Aziiima:
SEN BLIR JAG TRÖTT PÅ MÄNNISKOR SOM AAALDRIG BRYR SIG!!! ÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WORD l!!DET SUGER OCH DOM SUGER ÄNNU MER !  


   
SvaraCitera

Bidde förkyld igår/idag så det har varit två värdelösa dagar och nårra fler lär det nog bli. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Bidde förkyld igår/idag så det har varit två värdelösa dagar och nårra fler lär det nog bli. Gråter

jobbigt :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
Tomorrow is today e väll så det känns typ, morrondagen blir exakt som gårdagen. Trött på att inte kunna bryta mönster.

mm, det blir väl lätt så :/


   
SvaraCitera
Draug

Aziiima: mm, det blir väl lätt så :/

jo tyvärr speciellt i dessa mörka tider på året.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

jo tyvärr speciellt i dessa mörka tider på året.

typiskt svenskar eller?


   
SvaraCitera
Draug

Aziiima: typiskt svenskar eller?

att det är mörkt den här tiden på året?


   
SvaraCitera

Fick idag helt plötsligt ögonmigrän, gjorde så djävla ont.och jag såg suddigt. Åkte hem, somnade och sen vart det bättre. Nu är jag helt mör.i kroppen då jag åkt ca 5 km skidor. Fast alltid skönt att träna.


   
SvaraCitera