Aviseringar
Rensa alla

Hur har erat 2018 varit?


det har väl varit ok har friat har fått en sambo köpt en ny bil blivit 18


   
SvaraCitera

Finns ljusglimtar, tex att jag fått en fast anställning, men överlag ett ganska påfrestande år tyvärr. Förlorat en vän på grund av att jag blev kär i denne och allt har känts väldigt ensamt sedan dess.


   
SvaraCitera

Nja det sämsta året i mitt liv falsk förhållande  bedragen av en  kompis blivit stora ändring  i  mitt liv  efter detta året 


   
SvaraCitera

Sämsta året  i mitt liv  .


   
SvaraCitera

Ganske hyfsat. Ekonomiskt medel, arbetsmarknadsmässigt bra dvs jag har haft jobb hela året, kärleksmässigt dåligt då jag trots allt fortfarande är singel. Håller på att jobba på min alvarligaste "sjukdom" - shop-aholic. Jag handlar och handlar och handlar...  Gråter


   
SvaraCitera

Ett jävla mess. Även om jag har gjort framsteg, så tycker jag att det har varit ett kaos som hoppar mellan ångest och glädje hela jävla tiden


   
SvaraCitera

Kaos.


   
SvaraCitera

Mitt år har varit bra!! 


   
SvaraCitera
Haien

Bra, och jag verkar vara nästan ensam om det.

Edit: nästan


   
SvaraCitera
Listus

Inombords som de senaste åren upp och ner, karriärmässigt en succé. Fått drömjobbet och tjänar sjuka cash just nu för min ålder. 


   
SvaraCitera

Svettigt


   
SvaraCitera

Svettigt


   
SvaraCitera

Största delen har varit skit, det är bara de senaste månaden som har varit ok.


   
SvaraCitera

På en skala 1 - 10 har nog året blivit 6. Den tropiska sommaren blev en klar 10 vilket drog upp årsbetyget lite. Bristen på kärlek har nog dragit ner årsbetyget något.  Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt upp och ner. Dock så tror jag nog att jag har fixat en bra förutsättning för mig själv när det gäller framtiden. Har gjort svåra val som förhoppningsvis kommer göra mig till en ännu bättre person än vad jag är idag.

Ser ljust ut med 2019.


   
SvaraCitera