Aviseringar
Rensa alla

Hur har erat 2018 varit?


Helt okej. Har lärt känna mig själv, vilket känns bra. 


   
SvaraCitera
superb

Ångest över att ha fyllt 27. Köpte bil . Nytt jobb där jag återförenades med min gamla umkärlek som blivit en nästan 38 årig alkoholiserad rövhatt som knappt minns vem jag är. Men jag gillar honom.


   
SvaraCitera

Gott och blandat xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh jag saknar 2015, 2018 är bara skit. ibland en eller 2 dagar så är det bra men njaa annars är allt dåligt


   
SvaraCitera

Rätt bra men hoppas ändå nästa år blir ännu bättre


   
SvaraCitera

Det har varit suuuper!! Bästa året under hela mitt liv, men bättre ska det blii

Hoppas jag iaf


   
SvaraCitera

Det har väl inte varit ett strålande år kanske, studier har gått sådär, ville inte studera denna höst men blev så ändå och det gick it helvete så jag hoppade av (avbrott, universitetet). Har jobbat nu lite under november och december, äntligen är julbordet slut. Ska träffa lite vänner och säkert göra något skoj nu under ledigheten, jag behöver det. Jag lyckades få en match på tinder men hon ville inte ha med mig att göra pga ''för stor politisk skillnad'' typ så det sög. Nu hoppas jag på hitta någon annan, hatar att vara singel. Jobbfronten ser nog ganska ljus ut, jag har kontakter som kan fixa jobb till mig, eller så hittar jag något. 2019 ser ljusare ut än i år om jag ska säga så! Fast om det blir lågkonjunktur blir det nog jobbigt men jag är duktig så det lär väl gå bra ändå.


   
SvaraCitera

Jag har faktiskt lärt mig enormt mycket. Jag fyllde 14 år i fjol och det känns som att jag har förändrats helt och hållet. Både mentalt och fysiskt. Jag har börjat träna regelbundet och är mycket mer fokuserad i skolan. Nästa år ska jag förska lära mig att alltid vara lugn och minska min stress.


   
SvaraCitera

Hoppas  på nästa år  iallafall  blir ärligt och finner kärlek  för mig  och skolan är slut och börjar jobba istället  och bo på min barndoms plats eller nära iallafall  och få bli lycklig  igen  som föra året 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bästa o sämsta. Började skitbra slutade skit


   
SvaraCitera

njaaa, asså inte de bästa, har hänt väldigt mycket, aldrig en lugn stund


   
SvaraCitera

det har varit mycket blandade känslor faktiskt. Vårterminen var inte superrolig men nu är det väldigt bra <3 ser framemot nästa år 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt jäkla toppen! Men 2019 kommer att bli ännu bättre! Varför tänker ni? Jo för att då lär jag känna ännu fler nya intressanta människor som jag kan lära mig nya saker utav och som jag kan hjälpa att förbättra sina liv


   
SvaraCitera

Förjävligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag letar efter någon att regelbundet kommunicera för ömsesidigt samtycke. Svara mig bara på sajten: GetFucka.com mitt smeknamn: MakaTakyn


   
SvaraCitera