Aviseringar
Rensa alla

Hur hitta du till UM?


Via Jeff, när han hängde här.


   
SvaraCitera

Tröttnade på Flashback och googlade upp det här.


   
SvaraCitera

Jag googlade på mäskrecept!


   
SvaraCitera

Googlade på "har jag för liten penis".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer faktiskt inte ihåg. Jag kanske googlade någon fråga, hittade ert forum och sedan registrerade mig, men är inte säker.


   
SvaraCitera

Hade rakat könshåret för första gången och undrade hur lång tid det skulle ta innan det slutade klia. [crazy]


   
SvaraCitera

dekadent:

Hade rakat könshåret för första gången och undrade hur lång tid det skulle ta innan det slutade klia.

Porrsurfarn:

Googlade på "har jag för liten penis".

[love] gillar era svar, i kontrast till alla:

eppesen:

en google sökning

dazed:

någon googling

Schism:

Sökte på nåt

Carrexis:

en googlesökning

patrick bateman:

sökte väl runt på google

pendu:

Googlade frågor


   
SvaraCitera

fick detta skrivit till mig på ett annat forum:

"Alla dina inlägg handlar om rumpor och ytterst lite om tv-spel.
Det är synd kanske är du lite osäker på din manlighet och måste på något sätt överbevisa din sexualitet genom att i varje inlägg nämna rumpor och visa bilder på "sexiga" kvinnor.

Jag tvivlar på att du egentligen har något vettigt att säga eller att tillföra forumet. Tyvärr.
Du kanske ska spendera mer tid på http://www.ungdomar.se då det verkar vara mer i din smak."

mvh minns inte hur det var att vara högstadie och kåt [sad]


   
SvaraCitera

Dräparen:

fick detta skrivit till mig på ett annat forum:

Älskar d1a historian [love]

Var du lite av en Vhfaj btw?[blush] (minus peddo ofc)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow det va många som hitta hit genom google. Blir väl oftast så man hittar ett internetforum.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Var du lite av en Vhfaj btw?[blush]

neej, verkligen inte [sad] skrev ETT blogginlägg om rumpor och fick den kommentaren, men det roliga var att den egentligen var till en kille som antagligen är vhfjaj pga våra bloggar på sidan blevhopblandade [blush]

det som också är roligt var att jag skrev ett blogginlägg efter där jag försvarade vhfaj-människan:

"Jag kom över en mycket pubertal men ändo underhållande blogg häromdagen, den var skriven av medlemen underskattad.

Han skrev om det underbara ämnet: Rumpor.

Publikens reaktion var riktigt stötande. Dom flesta kallade honom meninglös, dum och förvisade honom till den hemska hemsidan ungdommar.se"

[love]


   
SvaraCitera

Dräparen:

men det roliga var att den egentligen var till en kille som antagligen är vhfjaj pga våra bloggar på sidan blevhopblandade

Hahaha, vad nickade han då!?


   
SvaraCitera

Dräparen:

kriven av medlemen underskattad.

oj såg nu :$


   
SvaraCitera

Det var min ena bror som nämnde det, typ - vet vad ungdomar.se är, så jävla sjuka frågor folk ställer, typ jag blev våldtagen av min pappa, var inte rakad, kommer jag någonsin komma över skammen? ... det är ju inte ens kul

Tyckte det lätt coolt och resten är och resten hm historia [rolleyes]


   
SvaraCitera

dekadent:

Hade rakat könshåret för första gången och undrade hur lång tid det skulle ta innan det slutade klia.

haha, är det sant?
vi har alla varit de där jobbiga förstaanvändarna som ställer korkade frågor. [love]

Dräparen:

fick detta skrivit till mig på ett annat forum:

fan vad värt!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

min första användare hette arapapegoja...
det var på den tiden ungdomsmottagningen.se fortfarande existerade.
hittade inte ens till forumdelen då.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

minns att jag läste en massa trådar om spökhistorier dock..
okej, jag hittade till forumdelen men vågade inte skriva.


   
SvaraCitera