Aviseringar
Rensa alla

Hur hitta ni ungdomar.se


Gifted

Snällasvara: Själv hitta jag den när jag sökte på nån fråga om typ puberteten, hur hitta ni den?

As people have said, it was a discussion board on ungdomsmottagningen.se once upon a time...


   
SvaraCitera

Tag hittade hitt när jag googlade på zippo tändare sen gick det några månader sen reggade jag


   
SvaraCitera

googlade typ någon fråga om stress eller nåt


   
SvaraCitera

Hade för typ 10 år sedan (hahahaha herregud hur gammal är jag) en pojkvän som brukade läsa i forumet här men han var inte reggad. Sen dumpade jag honom och reggade mig här. 


   
SvaraCitera

Lol låter lite som att jag dumpade honom för UM 


   
SvaraCitera
time
 time

Typ samma som Tigerdrottningen (10 år sedan!?!??!) men han reggade sig också och var sjukt arg på varje kille som skrev till mig i forumet typ. Alla de inläggen finns kvar (åherreminje) även om hans nick är utraderat ur systemet för länge sen. 


   
SvaraCitera

någon länkade någon dum grej från forumet någonstans för 14 år sedan


   
SvaraCitera

Sökte ett ställer där jag kunde träffa nya vänner som inte dömer mig / mobbar mig men också för att jag vill leva mitt liv och sluta vara så himla blyg. 🙂 Sedan sökte jag bara efter ett chattforum där jag kan vara mig själv.. 


   
SvaraCitera

Jag behövde ett användarnamn till wikipedia, så jag googlade på "förslag på användarnamn" och kom hit...


   
SvaraCitera