Aviseringar
Rensa alla

Hur hittar jag min försvunna kompis?


Ämnesstartare

hejsan!
har tappat kontakten med min kompis jag lärde känna för något år sedan. Sen plötsligt var hon borta.
Har frågat lärarna, vuxna som jag vet hade kontakt med henne,hennes kompisas osv.
Nyss fick jag veta att hon bor i en fosterfamilj i en annan ort.
Men hur kommer jag i kontakt med henne?
Har inte kvar hennes nr, och har sökt på de flesta internett sidor.
Hittar inget med henne 🙁

Några tips ?


   
Citera

Hennes föräldrar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet du vilken annan ort det är? testat söka på hennes namn på "birthday.se"? snackat med socialkontoret på orten? osv?


   
SvaraCitera

om hon skulle vilja kontakt med dig skulle hon ha tagit det vid det här laget. Leave it[party]


   
SvaraCitera

hanniie:

h har sökt på de flesta internett sidor.

upplysning.se, där måste du dock vara medlem för att se adress och grejer, men annars kan du fråga skatteverket.


   
SvaraCitera

Eniro? Hitta.se?


   
SvaraCitera

Ratsit.se.


   
SvaraCitera

alla mina vänner försvinner också[sad] fattar ej varför[blush]


   
SvaraCitera

för din avatar Kebu12! Men jag älskar dig ändå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar!
Ska allt ge det en chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske blev som med min kompis. När hon kom ut från psyket hörde hon aldrig av sig för hon hade blivit förbjuden att ha kontakt med "sitt förra liv", som jag tillhörde. När jag till sist (efter mycket letande) fick redapå vilken skola hon gick på sökte jag upp henne, men hon var helt pissed och efter det fick jag ett brev från hennes föräldrar där det stod att de skulle polisanmäla mig om jag försökte söka upp henne igen.

Men när jag sökte upp henne så gick jag tillväga så att jag visste ju hennes namn och var hon bodde, och så frågade jag på Lunarstorms klotterplank och sådär om någon kände henne eller visste något om henne, och då fick jag kontakt med en som hade gått i hennes klass, som kunde hjälpa mig att ta reda på vilken klass och vilken skola hon gick på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eniro?
Kanske har bilddagbok.. sök hennes namn... its 2008, use the internet..


   
SvaraCitera

PlatonicLove:

men hon var helt pissed

Vad fan hade du gjort henne?:s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

för hon hade blivit förbjuden att ha kontakt med "sitt förra liv"

Jaha,detta visste jag inte.
Vet att hon har varit på behandlingshem i GBG, sist vi träffades, och sedan försvann hon.
Det är ingen som har någon kontakt med henne,och hennes mamma vågar jag inte prata med. Hon är tyvärr phykiskt sjuk,och har blivit utskälld av henne många gånger,ofta pga av ingenting.

Verion:

Kanske har bilddagbok.. sök hennes namn... its 2008, use the internet..

Som jag redan skrivit har jag letat på de flesta internet sidor...[zzz]


   
SvaraCitera

just google


   
SvaraCitera